Hallo iedereen,
ik heb een vraagje: Hoe geraak ik aan een Gmail accout?
Ik zou u heel erg dankbaar zijn?
Alvast bedankt.
geef me je mail en ik verstuur u een invite!
U kan deze invite sturen op mijn (tijdelijk) adres...
Alvast bedankt...
T-Boy
We live in a Windows World, on a quiet night you can hear them all reboot!
verzonden!
Reuze bedankt
Hallo iedereen,
ik heb een vraagje: Kan ik nog een "invite" voor een G-mail account ontvangen... mijn vriendin zou graag haar hotmail adres laten voor wat het is.... hierbij de mail voor de invite...
Dank u o heilige -:)))
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet...
God had beter geweest, maar met heilige kan ik leven 
invite onderweg.
Hallo Scott,
Ik vrees echter dat "God" mijn gmail vergeten is... ik ben nochtans zeer gelovig o heilige Scottus -:)))
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet...
Tja, zelfs heiligen slagen erin email adressen verkeerd te tikken eh 
Kheb de invite mail geforward, nu hopelijk naar het juiste adres.
heey mensen ! Het is ier de maks heel mooi forum!
K'zal hier nog lang blijven maar k'wil een invite voor een gmail account. Kan iemand een invite zende naar dit email adres tjeutimo@hot... ALVAST BEDANKT!!!
Voila invite toegestuurd. Succes
ben ook wel geintresseerd; zou je mij ook eens een invite kunne sturen? fl_ve@hot...
alvast bedankt!!
invite verzonden...
groetjes
hoi,
ik zou ook wel zo een invite voor een gmail account willen hebben as da gaat.
dank bij voorbaat
groetjes kirsten
Invite gestuurd. Succes ermee
thanks
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een invite voor een Gmail account. Kan iemand mij hieraan helpen? Je zou me een grote dienst bewijzen.
mijn email:
alvast bedankt
ik ben al even op zoek naar een g mail accountant ,is er iemaqnd die me daar mee zou kunnen helpen??
alvast bedankt!! groetjes pierre
Invite toegestuurd. Succes
Hello,
is hier iemand zo goed om mij ook een invite toe te sturen.... Ik ben u eeuwig dankbaar ;-)Mijn email:
Invite verstuurd. Succes ermee
omg, hoe geraken jullie mannen aan al die invites?
Dat gaat gewoon vanzelf, elke keer ik er vier weggeef krijg ik er de dag nadien opnieuw vier... ook een vorm van klantenbinding zeker?
Goede namiddag,
Heeft een gulle gever(mooi niet?)een gmail invite te schenken?
Ik zou graag mijn @yahoo.co.uk laten voor wat het is: te veel wegklikken om te sluiten oa.
Aan " veiligwwwATyahoo.co.uk "
Bedankt bij voorbaat [b]"Gulle Gever"[b].
herkato.
Ik zou ook graag een invite willen, ik kan nergens iets vinden om een account te krijgen, ik ben U heel dankbaar, wilt u hem sturen op
Verzonden
@Scott.
Een vraagje, ben ik hier op 'n verkeerde plaats?
Ik zie namelijk alleen @hotmailers een invite aanvragen.
Graag 'n hintje.
bedankt.
Kan iemand mij aan een Gmail-account helpen, aub?
Ik ben de problemen met Scarlet kotsbeu en hotmail is inderdaad te beperkt. Ik heb een webmailadres nodig omdat ik voor langere tijd in het buitenland vertoef.
Alvast bedankt.
Invite verzonden. Succes
Dag, kan iemand mij een gmail invite toesturen aub?
Hoort zich heelwat anders en beter dan hotmail aan.
Bedankt hoor.
Uh, ik volg niet meer 
Iedereen is hotmail gewoon beu, ook niet verwonderlijk gezien hoeveel last dat meestal is.
Je kan toch ook je capaciteit van hotmail verhogen naar 250 MB zonder te betalen,wat tog al wat meer is e.. Maar G-mail blijft gewoon veel beter!
en oe veroog ge hotmail?? (sta nog altij op 2mb bij mij) alvast bedankt
Om u hotmail gratis te verhogen naar 250 MB moet je uw gegevens veranderen en uw emailadres annuleren en opnieuw aanmaken. Gegevens veranderen naar: USA, Florida, 3332 & English. Dan gaat u naar uw postvak, ingelogd dus op hotmail. Dan voert u in de adresbalk in http://by17fd.bay17.hotmail.ms...countclose , dan wordt u account tijdelijk gesloten. Nadien ga je terug naar Hotmail en maak je dat emailadres opnieuw aan, al je emails blijven in je postvak staan. Je krijgt direct een capaciteit van 25MB en binnen de maand wordt die ook nog eens verhoogt naar 250MB. Met zo'n opslag kan je tog al wat meer doen
Merci, Ronneke!
Sinds er van Gmail gesproken werd, ben ik erg in een account geïnteresseerd, daar ik met digitale foto's niet veel met hotmail kan doen (mailbox vol met 1 foto). Gmail blijft echter nog steeds enkel voor geïnviteerden beschikbaar 
Kan er iemand evt. een plezier doen en me een invite cadeau doen ?
Ik zal u er eeuwig (en da's lang) dankbaar voor blijven.
invite verzonden...
have fun
Heb je nog een invite voor Gmail ?
Ik ben zeer geintreseerd
alvast bedankt
Beste Lezer,
Ook ik ben nog steeds op zoek naar een G-mail invite. Op mijn eerdere post van 8 januari heb ik helaas nog geen reactie gehad.
Is er iemand die nog een invite heeft. Mijn email is
Je zou mij een grote dienst bewijzen. Bij voorbaat dank.
Voor het ogenblik heb ik jammer genoeg geen invites meer ter beschikking. Moet nu ook afwachten tot Gmail er mij (nog) nieuwe bezorgd.
Verzonden
Dan zal die vorige vraag gemist geweest zijn. Bij deze hebt ge normaal ook een invite aangekregen
hallo,
heeft iemand aub een Gmail invitatie te schenken?
Hartelijk bedankt.
tungriiAThotmail.com
flyer.
Invite verzonden
zou je zo'n invite please ook naar mij wille sture?
thx alvast
->
invite verzonden
have fun...
Heeft iemand voor mij nog een gmail invite?
Hartelijk dank
groetjes Anita
Heeft iemand voor mij nog een gmail invite?
alvast bedankt
invite verzonden
greetz
Hoi
heeft er nog iemand nog een gmail account teveel
tia
invite verzonden
have fun
- 1
- 2
- 3
- 4