Hoy,
Weet er iemand een site waar je veilig en legaal muziek kan downloaden ?
Groetjes Nicky
Hallo,
Legaal muziek downloaden kost altijd wel geld.
Dus wat kies je dan..?
In Nederland kan je tegen €1,10 een nummer dowloaden
op www.top40.nl
Gr
Thanks, betalen is geen probleem maar ik geef niet graag mijn kredietkaartnummer op het internet...
Maar ik zoek de cd van pink martini en hebben ze niet op top40
Toch bedankt,
Groetjes Nicky
als je vaak muziek download download kazzaa..maar dat zou ik zelf down als ik naar muziek zocht!
Waarom eigenlijk legale muziek?
Aan Dark Master en Thwizzle,
We gaan dit topic aan de legale kant houden.
Andere methodes worden hier niet besproken.
Weazle
Was maar een vraagje...
Waarom illegaal?
Ik vind dit gewoon een stomme vraag. Waarom koop je een auto in plaats van één te stelen?
Die zit...
Maar je kan bijna overal al legaal muziek downloaden.
Itunes, MSN Music, Napster,...
Al prijzen verschillen wel.
Ik zei toch waarom illegale muziek...geen auto's ofzo...
Muziek is maar een bestandje. een auto, jah die zou ik zeker kopen jah...liever krijgen toch?daarom, als je muziek aangeboden krijgt via een P2P netwerkje doe k dat liever...
Als je deze discussie wil verder voeren, open dan een nieuw onderwerp. Dit gaat nu serieus off topic.
Om legaal muziek te downloaden kan je kijken op volgende websites:
http://www.apple.com/itunes/store/
http://www.freedownloadshop.be (hangt aan Free Record Shop vast)
Door dat deze laatste ook met prepaid kaarten werkt die je kan kopen in een Free Record Shop, hoef je nergens je bankgegegevens mee te geven.
Ok,
Dit is de oplossing die ik zocht...
k'zal met een prepaid kaart werken, dat lijkt me nog altijd de beste en veiligste weg.
Bedankt,
Nicky
Bij www.adsl.be kun je nu uw muziek legaal downloaden tegen 0.75 cent per liedje. Hun download snelheid is zeer hoog. Bovendien je je nu registreerd bij hun, wat volledig gratis is. Mag je om de 3 maanden een full cd gratis afhalen.
Ps: Dit is alleen geldig voor ADSL klanten.