Illustrations

1 antwoord [Laatste bericht]
afbeelding van Hellke
Bezoeker
Punten: 392

Hey,

Ik ben bezig aan een website en zou graag een illustratie hebben van een ventje ofzo om erop te zetten. Kent er iemand sites waar die rechtenrvij zijn? IK vind via google niet direct wat ik bedoel. Maar misschien kennen jullie er meer van...

Thanx

afbeelding van Bla
Bla
Bezoeker
Punten: 114

Probeer vooral .org websites en zoek eens op wikipedia, ik weet dat het niet veel zin maakt maar daar vindt u waarschijnlijk ook wel prenten en de meeste prenten staan daar onder de GNU.

Toestemming wordt verleend tot het kopiëren, verspreiden en/of wijzigen van dit document onder de bepalingen van de GNU-licentie voor vrije documentatie, versie 1.2, of iedere latere versie uitgegeven door de Free Software Foundation; zonder Invariante Secties, zonder Omslagteksten voor de Voorkant en zonder Omslagteksten voor de Achterkant. Een kopie van de licentie is opgenomen in de sectie getiteld "GNU-licentie voor vrije documentatie". U mag dit object kopiëren, veranderen en commercieel gebruiken zolang u het onder dezelfde licentie uitgeeft, de auteur(s) vermeldt en de tekst van de licentie meelevert. Is een kleine uitleg van wat GNU inhoud.

--

Java en cobol crasher.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer