Ik was overlaatst aan het rondsurfen op het net en vond dit. Het is echt fantastisch. Een stelletje onderzoekers zijn op het briljant idee gekomen om een pc te koelen door de (waterdichte) kast te vullen met een vloeistof. Dan denk je natuurlijk meteen dat vloeistoffen kortsluiting maken, maar dat is slechts in enkele gevallen. Zo zijn er koelvloeistoffen die niet geleiden. Die koelvloeistoffen zijn natuurlijk meestal zeer duur. Daarom hebben deze mensen een betere en goeikopere manier gevonden. OLIE! Inderdaad, ze hebben een waterdichte kast gevuld met plantaardige olie. Het is echter beter met motorolie, omdat deze niet rot. Ik geloofde het eerst niet, maar op YouTube zijn er verschillende filmpjes die het bewijs zijn. Het werkt dus echt, en het is dus echt de ultieme manier om je pc te koelen, hij maakt immers geen lawaai meer, en het is vrij goedekoop.
Als je het nog niet gelooft, kijk hier maar eens naar:
Tom's Hardware
Link met filmpje
Google Zoeken
YouTube Zoeken
Ik heb hier nog een oude computer staan... 
-Flor
Ziet er zeer nuttig uit!
Geen geluid en geen warmte 
Maar toch ga ik nog altijd mijn systeem niet efkes in een aquarium veranderen 
Ciao
Met gedestileerd water zou het ook moeten lukken, zitten namelijk geen mineralen in die zorgen voor geleiding. Maar laat dat iemand anders maar eerst testen
Dit is al zo oud als de straat. Maar toch blijft het wel een coole manier hoewel ik ze toch niet ga proberen. Het lijkt mij een beetje moeilijk nadien om de componenten daarna nog te verkopen.
Ja, mij lijkt het ook wel een koele manier!
Nee, dit was de koele manier: liquid nitrogen
Natuurlijk helemaal niet praktisch.
Ligt het aan mij of is die hele overclocking hype ondertussen voorbij? Zou een beetje logisch zijn aangezien de meeste mensen nu meer Ghz hebben dan ze nodig hebben. Moeten ze speciaal vista installeren om toch eens nieuwe hardware te verkopen