Laptop kopen

6 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van cige
Bezoeker
Punten: 1

Ik wil een laptop kopen en heb er eentje gevonden van packard bell EasyNote SB86-P-030 .
Deze is een duo processor van 2.0 en 4096 Ram geheugen met een video kaart van nvidea 8600 en een HD van 320G.
De vraagprijs hiervoor is 1399euro.
Hier is een link waar je hem kunt bekijken:
http://nl.packardbell.be/products/laptops/easynote-sb/productgroup-134-1...

Wat vinden jullie hiervan.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

afbeelding van YannickC
Bezoeker
Punten: 1410

ik heb al meerdere packerd bell's gezien met een kapot moederbord. Dat komt door het gebruik van goedkope chipsets, ik zou het nooit nie kopen een packerd bell ;)

--

www.venture-it.be -> Let it be a challange...

afbeelding van misterD
Moderator
Punten: 2654

Koop geen Packard Bell, dat is mijn persoonlijk ervaring. Brakke toestellen, slechte hardware. HP of Dell, das beter

--

oude nickname: eclipx

afbeelding van FlorH
Bezoeker
Punten: 746

Koop ook geen Acer, meerdere mensen (inclusief ik) hebben een kapot moederbord gehad, en dan was de ondersteuning nog eens barslecht ook.

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Niet toevallig dat Acer en Packard Bell sinds kort in zelfde groepering werken, of toch zoiets... (info) ;)
Jaren geleden had Packard Bell nog een goede gamma (begin xp), maar is idd achteruit beginnen gaan. Wij waren ook verdeler ervan, maar zijn dit gestopt door die redenen.
Hp geniet onze voorkeur. Uiteraard is support van Dell aan Dell zelf toegewezen, dus er zijn geen Dell-winkels, aldus geen deftige support... Ieder zijn mening erover uiteraard :D

Acer is volgens mij nog goed in Desktops, daar wij er zeer weinig problemen mee ervaarden. Notebooks is een ander verhaal...

Toshiba is ook een merk dat we graag verkopen.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Ik heb persoonlijk goede ervaringen met Asus (en hp).

groeten,

Weazle

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van nasar
Bezoeker
Punten: 80

ibm, niet zo mooi van model, maar prachtig van inhoud
Acer vind ik wel lekker draaien voor desktops, idd na 2 jaar is zo'n laptop van acer kapot.
acer beeldschermen zijn ook goeie kwaliteit (ik heb eentje dat 5 jaar oud is en nog prachtig werkt)
en die sony vaio laptops?
Deftig? niet deftig?

--

Life goes on

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer