Ik was mijn wachtwoord vergeten en heb daarom te vaak een wachtwoord geprobeerd. Eerst heb ik nog geprobeerd mijn geheime vraag te beantwoorden, maar deze doet het niet (ik weet zeker dat het antwoord wel klopt).
Nu staat er dat mijn account tijdelijk niet beschikbaar is, kan iemand mij vertellen hoelang deze blokkering duurt? 24uur of langer?
Alvast bedankt.
Als je je wachtwoord een aantal keren verkeerd ingeeft, moet je een veiligheidscode intoetsen alvorens je nog eens mag proberen. Een account wordt hierdoor echter nooit tijdelijk geblokkeerd. Anders zou iedereen een willekeurig Hotmail account kunnen doen blokkeren...
In ieder geval, als er staat "account tijdelijk niet beschikbaar" zal het het ook effectief een tijdelijk probleem van Hotmail zelf zijn, en moet je dus even geduld oefenen tot het is opgelost.
ja ik probeer om in te loggen, en dan staat er:
U heeft zich te vaak proberen aan te melden met een onjuist e-mailadres of wachtwoord.
vervolgens moet ik het nog een keer proberen, alleen dan met die afbeelding met tekens voor de veiligheid.
en dan komt er te staan:
Uw account is tijdelijk niet beschikbaar
U heeft te vaak geprobeerd u aan te melden bij dit account. Met tijdelijk uitstel van aanmelding kan mogelijk worden voorkomen dat een ander uw wachtwoord raadt.
dus ik moet nu gewoon wachten tot hij weer beschikbaar is?