He iedereen,
Ik ben via een vriend te weten gekomen over deze interessante site.
Het heet www. 't is weggehaald .com
het idee van de site is da je punten verdient. Dit kan door het elke dag te bezoeken en de vraag van de dag te beantwoorden. Vandaag was het bevoorbeeld " kan je een lekke band vervangen". Daarvoor krijg je al 2 punten en elke dag nog eens 2 punten om gewoon in te loggen. Met deze punten kan je sparen om bevoorbeeld DvD te krijgen, games, klezen, enzo. :thumbsup:
Aangezien de vragen gemaakt worden door bedrijven zoals Sony om enquetes. Sponseren ze de site met producten die zei maken en zo kan de site deze weg geven.
Buiten de vraag die je beantwoord elke dag, als je tijd er voor hebt. krijg je geen spam mails en je email word niet vrijgegeven aan bedrijven :peace:.
Het enige dat je moet doen om u lid te maken van deze groep. is uitgenodigt worden, en aangezien elke persoon maar een beperkt aantal mensen kan uitnodigen is de communitie perperkt.
Als mensen interesse hebben, wil ik wel mijn laast uitnodigingen weggeven aangezien iedereen in mijn vriendegroep al lid is. Ik heb nog 6 uitnodigen over! En ik wil ze gerust delen met jullie.
Interesse? Stuur een mail naar me en ik zal je uitnodigen!
Joel