Een paar weken geleden, had ik me laptop (dell inspiron 8600) volledig uit elkaar gehaald, voor te spuiten, etc...
Nu stak ik hem gisteren weer in elkaar, en vanaf dat ik op de knop druk, hoor ik verschillende biep geluidjes etc.. en vervolgens start Windows normaal op. Heb alles getest, geen probleem met ram, hd, etc.. Waaraan zou dit kunnen liggen? Heb ik misschien de case van me laptop "iets" verkeerd aangebracht? Zodat er een onderdeel drukt tegen de case... ?
Groetjes
Dit kan inderdaad, maar ik denk mss aan een toets die blijft haperen?
Probeer es keyboard los te koppelen en probeer dan?
Het kan ook zijn dat ergens een indicator zit die ziet dat case open is (geweest). Kijk in de bios om dit eventueel te resetten?
Gij werkt in pcwinkel en koopt een DELL, stel ik me toch vragen bij...
Hij ziet waarschijnlijk graag zijn laptop in de vlammen opgaan...Misschien wilt hij het wel, zodat hij een nieuwe krijgt.
Zo slecht is da nu toch ook weer niet? Zowiezo, ik had die laptop al, voordat ik daar ben begonnen.
Ik heb nu alles uit elkaar gehaald, weeral, met compresseur, alle stof weg gespoten, en zal hem vanavond op me gemak, eens in elkaar steken, misschien kortsluiting ofzo.
@DickBrewer, hehe, maar de garantie is ondertussen al 2 jaar voorbij dusja
Ik heb een gelijkaardig probleem gehad met mijn computer. Toen ik de bios restte was het opgelost. Misschien ook eens proberen?
dell is ok hoor ........zelf heb ik dat niet maar al in aktie gezien ne del optiplex 1.8ghz 512mb ram mijn pentiumD4 2.8ghz 1024mb gaat niet mee
in bestanden overzetten en zo ......2gb muziek van mp3 naar pc in 7 minuten bij mij duurde dat 34 minuten voor zelfde?????
biep geluiden vertellen wat mis is aan je pc :
http://www.pchell.com/hardware...odes.shtml
daar vind je antwoorden op de biep geluiden
meestal zit iets niet goed in zijn slotje
over al eens naar kijken of alles goed vast zit
groetjes viruz
Sorry voor de bump, maar ik heb dus de oplossing gevonden.
Ik heb dus de laptop opnieuw uit elkaar gehaald, en ik zag plots, dat ik 2 schroeven vergeten had, voor het moederbord te bevestigen. Na die 2 schroeven erin te draaien. Was het geluid weg... raar maar waar
Hmm zou er dan niet iets in de bios zitten als 'case intrusion' die misschien je biep veroorzaakte?
Ja, ik denk zoiets