Tweede monitor

6 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van FonskeSponske
Bezoeker
Punten: 21

Yo PCWereld,

Zou graag een tweede monitor aansluiten op m'n PCtje.
Heb enkele vraagjes:
De afstand is zo'n 3 meter, kan dit?
Zou er een switchbox bestaan voor monitors? (Gelijk voor printers)

Enne, nog een vraagje, zou je van een LCD-monitor een TV-scherm kunnen maken, eventueel gebruik makend van een Elektronische schakeling?

Bedankt op voorhand,
FonskeSponske.

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099
Citeer:
Zou er een switchbox bestaan voor monitors? (Gelijk voor printers)

Ik herinner mij precies zo'n switchbox eens gezien te hebben in een groot bedrijf, maar heb het nog nergens te koop gezien.

Citeer:
Enne, nog een vraagje, zou je van een LCD-monitor een TV-scherm kunnen maken, eventueel gebruik makend van een Elektronische schakeling?

Een tijdje geleden verkochten ze in de GB een Plat computer scherm met ingebouwde TV tuner, dus je kan misschien daar je licht eens opsteken. De prijs lag rond de 250Euro.
En ik heb het al werkende gezien bij iemand en dat werkte feilloos.

Je kan dan ook TV zien zonder je computer te hoeven aanzetten.

Citeer:
De afstand is zo'n 3 meter, kan dit?

In bedrijven heb je vaak van die verlengsnoeren. Dit omvat Scherm, toetsenbord en muis. Maar ook dit heb ik enkel in bedrijven gezien, nog niet bij de pcboer.(Maar dan weet je toch al dat het bestaat :) )

groeten,

Weazle

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Ik weet, als ge een kabel koopt van 3 meter, deze geen brol mag zijn, want uw LCD verliest anders serieus zijn beeldkwaliteit en komt waziger. Neem een dikke afgeschermde (dure) om je daartegen te vergoeden.
Wij hebben in de winkel zo een verdeler die doorgeeft aan 4 monitoren, maar switcht niet, hier kan je dan zelf je monitor aanleggen als dit voldoende is he ;)
Prijs ken ik niet direct, maar hier moet je dus weten dat beide monitoren dezelfde resolutie hebben.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van FonskeSponske
Bezoeker
Punten: 21

Bedankt voor jullie reactie. Maar zou toch met een splitter willen werken.
Anders moet ik iedere keer achter m'n PC zitten prutsen om ze versteken.
Zal eens zien of ik ergens aan zo'n kabel kan geraken.

Greetz,
FonskeSponske.

afbeelding van Bla
Bla
Bezoeker
Punten: 114

Vanzover ik weet heb ik ergens in een 2de handswinkeltje in leuven zo een splitter weten liggen. Wou em toen zelf nog kopen.

--

Java en cobol crasher.

afbeelding van Stieven76
Bezoeker
Punten: 125

Hoi,

Zo'n switcher voor beeldschermen bestaat hoor. Onze leraar in de avondschool gebruikt zo iets om te switchen tss zijn eigen laptop en één van de computers die in het labo staan. Hij maakt wel gebruik van een beamer maar dat speelt geen rol normaal..

Mvg,

Stieven

afbeelding van illya89
Bezoeker
Punten: 10

Als je een video kaart hebt met normale uitgang en een dvi - out dan moet ge zo een tussenstuk kopen (€ 4,00) voor van DVi naar gewoon te gaan (DVi-RGB)

En daar u 2e scherm op aansluiten

MVG illya89

http://www.dual.jp/catalog/ima...VI-RGB.gif (het tussenstuk)

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer