Hallo!
Ik heb Dj Software op de pc staan.. met daarbij behorende externe Controller & een Mixer..
(Alcatech BPM STUDIO PRO 4)
nu is mijn probleem..
ik heb net de hele Computer Schoongemaakt (Nieuw Windhoos Xp erop etc)
hij is dus weer helemaal Factory Standard..
Hij pakt de geluidskaard op het moederbord standaard met "Soundmax"
en dit zal een Realtek "Unit" zijn,, op een asus board (Correct me if im wrong)
Nu is het rare.. dat ik op de 2e geluidskaart wel een OUT signaal krijg. dus ik ontvang gewoon geluid (op perfect volume Nivo!)
alleen is de Geluids-kaart niet in BPM Studio in te delen omdat de Driver mist.
(Waargenomen : "Nieuwe Hardware Gevonden, Probleem met de Installatie")
en het Bpm studio Optie paneel geeft alleen mijn Soundmax (bende) aan..
ik heb met "Driver Wizzard"
even een uitdraai gemaakt!
deze is Hier te zien > http://www.speedyshare.com/291...54806.html <
..hier slaat bij mij het spoor in het duister.. er staan een hoop Realteks..
ik hoop echt dat ik snel geholpen kan worden..
heb vanavond nog een "Feest in de planning" en heb mijn Complete Muziek Libary nodig voor deze avond,, OP 2 kanalen ..
Bij Voorbaat Dank!!!
Robert
Vermits je praat over een asus moederbord..
Neem eens een kijkje op
ftp://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/Driver/Audio/
Ik lees in je link iets van "SiS7012 Sound Codec". Ik herinner me van vorige post met Msi moederborden dat TOEN de sis7012 overeenkwam met Realtek netwerkkaart(net zoals jij daar al vermoed).. Dus ik zou ook de Realtek driver eens proberen vanop die Asus-ftp site.
Succes,
Weazle
eerst en vooral zou ik eens willen vragen wel systeem u hebt.
omdat het perfect mogelijk is 2 sound kaarten te draaien op 1 pc waar ik wel hervaring mee heb ook pcdj werkt met 2 kaarten wat een goede kwaliteit geeft aan de sound.
het is mogelijk de IO poorten te veranderen per sound kaart om ze perfect naarst elkaar te laten draaien en te herkennen in Bpm studio en pcdj.
oeps te laat gezien als het om een win xp home gaat is het niet mogelijk de io's aan te passen voor de sound kaart.