hallo.
ik heb sinds kort een probleem met mijn externe harde schijf. ik weet zelfs niet goed hoe ik het moet omschrijven omdat t zo vaag is. Als ik de hd aansluit, wordt hij zonder problemen herkend en kan ik hem openen en al wat je wilt. Maar als ik bestanden begin te kopieren, dan valt hij uit en start hij opnieuw op. (denk ik toch, wat hij doet is alle bestanden die erop staan opnieuw overlopen, en dan vragen welke actie ik wil ondernemen, net zoals wanneer je de harde schijf net aansluit/ aanzet). iemand een idee wat dit kan zijn? Vroeger werkt hij volledig normaal.
Heb je dit met alle usb poorten? Zit de kabel er nog goed in? Probeer es een andere.
een hele tijd geleden had ik het zelfde probleem met een usb Freecom schijf na wat zoekwer bleek het de bedrading binnen in de case te zijn.
ik heb toen de usb case open gemaakt en de aan/uit schakelaar gewoon door verbonden (brug) en klaar was kees.
jah bleek nu dat mijn broer er aan had zitten rommelen een de voedingskabel niet deftig had aangesloten. had ik natuurlijk beter eerst kunnen nazien ipv direct te wenen op een forum. toch bedankt