hoe laat je een dual screen werken?
met 1 grafishe kaart ... enja ik heb al op de knop "zoeken" geklikt maar als er al een onderwerp zoals deze is mag je die ook wel efe posten.
Is dat niet gewoon het tweede beeldscherm aansluiten aan je computer, indien nodig nodige drivers installeren en dan gaan naar start >> configuratiescherm >> Persoonlijke instellingen >> Beeldscherminstellingen en daar het scherm met de 2 op aanklikken en dan het vinkje aanklikken bij het bureaublad uitbereiden naar dit beeldscherm? (niet helemaal zeker, maar zo zou ik denken logischer wijs, maar misschien is het te makkelijk?)
Hangt er van af welk besturingssyteem je gebruikt...maar daar komt het +- op neer.
ah windows xp sp2 dus gewoon zoals die meneer/ mevrouw heeft uitgelegd, eens testen dan.
Voor XP: Rechtsklikken op uw 'Bureaublad', 'Eigenschappen', het laatste tabblad bij uw Beeldscherm-eigenschappen (ik kan mij niet direct de naam herinneren, ik werk niet met xp, maar het is zéker het laatste), en daar kan je alles naar wens aanpassen.
Ja inderdaad bij xp is het tikkeltje anders
start >> configuratiescherm >> (Persoonlijke instellingen -> valt weg) >> Beeldscherm(instellingen) >> en dan dat laatste tablad zoals DickBrewer zegt en volgens mij heet dat Instellingen gewoon
In XP: desk.cpl ,4 via uitvoeren. Ik moet het nog even testen in Vista
erhm, dank je allemaal, het is zoals dickbrewer #post2 heeft uitgelegt. Zo simpel als dat, ik moest zelf niet eens rebooten. plug and play!
thx