Dual screen

7 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van nasar
Bezoeker
Punten: 80

hoe laat je een dual screen werken? :D met 1 grafishe kaart ... enja ik heb al op de knop "zoeken" geklikt maar als er al een onderwerp zoals deze is mag je die ook wel efe posten.

--

Life goes on

afbeelding van R3DjUh
Bezoeker
Punten: 351

Is dat niet gewoon het tweede beeldscherm aansluiten aan je computer, indien nodig nodige drivers installeren en dan gaan naar start >> configuratiescherm >> Persoonlijke instellingen >> Beeldscherminstellingen en daar het scherm met de 2 op aanklikken en dan het vinkje aanklikken bij het bureaublad uitbereiden naar dit beeldscherm? (niet helemaal zeker, maar zo zou ik denken logischer wijs, maar misschien is het te makkelijk?)

--

Niet lachen, da's nie serieus hé!

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1637
R3DjUh schreef:
Is dat niet gewoon het tweede beeldscherm aansluiten aan je computer, indien nodig nodige drivers installeren en dan gaan naar start >> configuratiescherm >> Persoonlijke instellingen >> Beeldscherminstellingen en daar het scherm met de 2 op aanklikken en dan het vinkje aanklikken bij het bureaublad uitbereiden naar dit beeldscherm? (niet helemaal zeker, maar zo zou ik denken logischer wijs, maar misschien is het te makkelijk?)

Hangt er van af welk besturingssyteem je gebruikt...maar daar komt het +- op neer.

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

afbeelding van nasar
Bezoeker

ah windows xp sp2 dus gewoon zoals die meneer/ mevrouw heeft uitgelegd, eens testen dan.

--

Life goes on

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1637
nasar schreef:
ah windows xp sp2 dus gewoon zoals die meneer/ mevrouw heeft uitgelegd, eens testen dan.

Voor XP: Rechtsklikken op uw 'Bureaublad', 'Eigenschappen', het laatste tabblad bij uw Beeldscherm-eigenschappen (ik kan mij niet direct de naam herinneren, ik werk niet met xp, maar het is zéker het laatste), en daar kan je alles naar wens aanpassen.

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

afbeelding van R3DjUh
Bezoeker
Punten: 351

Ja inderdaad bij xp is het tikkeltje anders

start >> configuratiescherm >> (Persoonlijke instellingen -> valt weg) >> Beeldscherm(instellingen) >> en dan dat laatste tablad zoals DickBrewer zegt en volgens mij heet dat Instellingen gewoon :)

--

Niet lachen, da's nie serieus hé!

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

In XP: desk.cpl ,4 via uitvoeren. Ik moet het nog even testen in Vista ;)

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van nasar
Bezoeker

erhm, dank je allemaal, het is zoals dickbrewer #post2 heeft uitgelegt. Zo simpel als dat, ik moest zelf niet eens rebooten. plug and play!
thx

--

Life goes on

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer