Hallo,
Ik heb een pc met windows vista home premium erop.
Het probleem is dat als ik iets zeg door mijn externe micro, dat dat dan niet door de externe luidsprekers komt.
Als ik het doe via de interne luidspreker en microfoon lukt het ook niet.
Volgends mij light het aan één of andere instelling maar aan de welke????
Hopelijk weten jullie een antwoord. 
Alvast bedankt!
Neem eens een printscreen van de volgende vensters: Geluidspaneel, Geluidsinstellingen (meerbepaald tabblad Microfoon) en Eigenschappen van microfoon.
Uploaden kan je door onderaan het venster bij 'Nieuwe reactie inzenden' te klikken op 'Bestandbijlages'.
Wat je voor de volledigheid ook eens kan doen, is de laatste nieuwe drivers voor jouw geluidshardware downloaden. Zo worden eventuele bugs of conflicten opgelost.
Alvast bedankt.
Hier zijn de foto's die je vroeg...
Controleer eens of Stereo Mix ongedempt is en dat de volume schuiver van Stereo Mix volledig bovenaan staat. Normaal gezien moet het geluid van je microfoon dan direct door je luidsprekers weerklinken.
Is er niemand die een antwoord weet??
Ik heb al gelezen dat ik ook iets kan aanpassen in het register??
Hoi,
Ik probeer je probleem te begrijpen. Maar ik kan nog niet goed aan hetvolgende aan uit:
Als ik het doe via de interne luidspreker en microfoon lukt het ook niet.
De interne luidspreker.. Wat bedoel je daarmee?
Heb je een laptop met zo'n ingebouwd spul of .. ?
Ik vraag me ook af dat het wel de bedoeling is dat je jezelf hoort wanneer je iets zegt ?
Normaal wil je enkel een ander persoon horen ipv jezelf
Vergeet alles van die interne micro... =)
Ik heb een micro die ik aansluit op mijn laptop en een geluidsinstallie die ik aansluit op mijn laptop.
Deze zijn allebei extern.
Nu zou ik graag hebben dat het geluid dat ik in de micro zeg dat ik dat terughoor door de luidsprekers.
Dus eigenlijk mijn pc gebruiken als versterker dat ik muziek kan spelen en tegelijk dingen in de microfoon kan zeggen.
Dat is vele duidelijker.
Ondanks de eenvoudige vraag, denk ik dat het antwoord minder gemakkelijk is.
Een eerste korte zoekpoging levert volgende informatie op:
Bron:http://forums.techguy.org/multimedia/512588-routing-microphone-pc-speakers.html
Dat is misschien al een goed startpunt om op te zoeken.
groeten,
Weazle
Ah vandaar dat de Stereo Mix methode niet werkte. Dat heb ik dan ook weer bijgeleerd, bedankt Weazle!
@Esparoba2: Wat heb jij aangepast??
Ik moet enkel de Stereo Mix schuiver open zetten. Op die manier hoor ik de audio van mijn micro direct door de luidsprekers.
Maar zoals Weazle al zei kan dit van je geluidshardware afhangen. Het enige wat ik uit ervaring kan zeggen is dat het werkt met Asus moederborden met een Realtek audio chip.