Laptop start niet meer op

5 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Emielmogensen
Bezoeker
Punten: 1

Ik heb een probleem met mijn Dell Inspiron 1501 laptop: hij geeft geen enkele reactie als ik op de aan/uit-knop druk. Ik dacht eerst dat het aan de stroomkabel lag omdat het groene ledje van de kabel niet meer brandde, maar na het kopen van een nieuwe kabel blijkt dat dit niet het probleem was.
Bij de nieuwe kabel brand het groene ledje als de kabel ingeplugd is in het stopcontact, maar als ik het andere eind in de laptop plug gaat het ledje weer uit. De ledjes van de laptop zelf gaan nooit aan.

Ik heb al geprobeerd zonder accu maar dit helpt niets (ledjes van de laptop blijven uit) en ik heb al het internet afgeschuimd op zoek naar oplossingen maar niets gevonden. Hopelijk is er hier iemand die me kan helpen... Dank bij voorbaat.

afbeelding van Thieukeuh
Bezoeker
Punten: 129

Heb je al is de helpdesk van Dell gecontacteerd?

http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/suppo...

Mvg

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Thieukeuh heeft helemaal gelijk.
Dit is iets voor de support van Dell zelf.

Zeker indien je nog garantie hebt ;)

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Thieukeuh
Bezoeker
Punten: 129

Ik heb ook is zo'n helpdesk gebeld (Acer).
Daar hang je 15min aan de lijn,
vragen ze je telefoonnummer en naam achter te laten, zodat ze je kunnen terug bellen
en dan laten ze niets van zich horen :P

Dus stuur misschien een mailtje ;)

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301

Als je er helemaal geen teken van leven meer uitkrijgt, en je zeker weet dat er voedingsspanning op zit en dat de startknop werkt, dan ligt het probleem misschien aan de voltage regulators. In dat geval zal je een technicus moeten raadplegen.

Helpdesks kunnen meestal nogal weinig helpen omdat ze gewoon een lijstje aflopen om tot een oplossing te komen. En de eerste stap op dat lijstje is meestal dat ze je een programmaatje laten draaien dat een overzicht van je systeem maakt. Vermits je je laptop niet aan de praat krijgt, zullen ook zij dus enkel kunnen gissen waar de oorzaak van je probleem ligt.

afbeelding van TheOriginalW
Bezoeker
Punten: 5

ik heb dit ooit ook is gehad.
Dagen geprobeerd geen reactie, dan had ik de hoop opgegeven.
Omdat ik hem niet wou wegsmijten heb ik die weggelegd in de kast en maanden later tijdens opruimen dacht ik nog is proberen voor de lol.

en hopla hij werkte weer.

blijft een misterie voor mij wat er mis mee was.

maar ik weet niet of je maanden geduld hebt om dit ook te proberen.

Sorry dat dit je probleem niet oplost

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer