externe HD raar probleempje

2 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van jonrambow
Bezoeker
Punten: 3

Ik heb zo'n 1 of 2 terra externe Lacie die ik gebruik om films te bekijken via een streamer op mijn tv. Nu begon deze enkele weken geleden soms traag te lopen, dus mijn film liep net in slowmotion, daarna kwamen kleine haperingen en audio probleempjes. Nu tikt deze hevig en blokkeert, hapert volledig. Ik weet dat tikken van HD nooit goed is en meestal het einde betekend, dus besloot ik alles over te zetten op andere HD. Ik besloot ook even te testen of deze zou tikken als ik een film op mijn pc kijk, en nu komt het, het probleem doet zich zo niet voor...??? Dit vind ik wat raar, ligt het nu misschien niet aan de HD, maar de combinatie met de streamer, zou dit kunnen?

Met dank,

Jon

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1633

Ok, het verhaal is een klein beetje onduidelijk:
- HD1 tikt en gaat traag
Je verplaatst de gegevens van HD1 naar HD2
- HD2 tikt niet en werkt wel

Heb ik het correct?
Indien enkel HD1 problemen heeft, is de conclusie duidelijk: defecte hardware.

Eventueel ook nog eens vermelden over welke modellen van Lacie het hier gaat. Wat bedoel je precies met 'streamer'?

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

afbeelding van jonrambow
Bezoeker
Punten: 3

Lacie 1terra zon' zwarte met blauw ledje vooraan... zeer rechthoekig... feit is dat hij niet tikt als ik hem via de pc gebruik, maar wel tikt (click of death) als ik mijn streamer (emtec movie cube) er op aansluit (dit zonder pc, rechtstreeks op tv)...

weird?

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer