Beste PcWereld leden,
Ik ga over 1 á 2 maanden een nieuwe PC set bestellen, deze wil ik zelf assembleren met een kennis, die hier meer verstand van heeft dan ik.
Nu zou ik jullie willen vragen voor feedback op dit systeem dat ik tot nu toe heb samengesteld.
Ook adviezen voor een compleet nieuw systeem zijn welkom 
Eisen:
- 900 euro maximaal (Nu wil ik hier best een paar tientjes boven gaan voor een goede aanpassing)
- Inclusief monitor (20"+ en liefst met HD)
- i7 processor
- Games kunnen spelen (Ben geen die-hard gamer, hoef niet de nieuwste games op High te kunnen spelen, maar vloeiend Css of CoD 6, zou leuk zijn )
- Vooral gebruik voor Videobewerking
- Geen software nodig
- Zelf assembleren
Ik heb een winkelmandje samengesteld op salland.eu, deze heeft toch meer keus en is vaker goedkoper dan azerty volgens mij 
Grafische kaart: Radeon HD6870 Overclocked 1GB - 160,-
CD/Dvd-Drive: Sony NEC optiarc 7260s - 18,-
HDD: Samsung Spinpoint f3 1TB - 48,-
RAM: Exceleram 8GB pc3-10666 1333MHz - 65,-
Moederbord: Asus P8H67-V socket 1155 - 122,-
Processor: Intel i7 2600 - 240,-
Case: NZXT Lexa S - 68,-
Voeding: Huntkey APFC 600 Watt - 40,-
Monitor: BenQ 22" TFT - 117,-
Totaalbedrag inc BTW € 878,39
Vragen:
1. Waarom is deze voeding van HuntKey een stuk goedkoper dan andere voedingen van 600 Watt, ligt het hier aan kwaliteit of andere eigenschappen?
2. Is 600 Watt genoeg voor dit systeem en misschien enige upgrades
3. Is er een grote kans dat binnen nu en 1 tot 2 maand (termijn waarin ik de pc bestel) nieuwe componenten op de markt komen die beter in dit systeem/budget passen?
Alle suggesties zijn welkom, van kleine verandering van voedingen tot verandering van de complete set, niks ligt nog vast.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijk groet,
Vragen:
1. Waarom is deze voeding van HuntKey een stuk goedkoper dan andere voedingen van 600 Watt, ligt het hier aan kwaliteit of andere eigenschappen?
Kwaliteit. Huntkey is geen A-merk.
2. Is 600 Watt genoeg voor dit systeem en misschien enige upgrades
Een 600W A-merk voeding zou moeten volstaan.[/quote]
3. Is er een grote kans dat binnen nu en 1 tot 2 maand (termijn waarin ik de pc bestel) nieuwe componenten op de markt komen die beter in dit systeem/budget passen?
Ja, maar dit zal altijd zo zijn, dingen evolueren nu eenmaal.
Kijk algemeen ook hier eens.
[/quote]