De laatste keer had ik teveel gedelete via cc cleaner.Mijn maat heeft format C gedaan om hem terug in gang te krijgen.Met orgenele Atapi(ipv Optarc AD-7543A) heeft hij er nu XP professional opgezet.
Als ik opstart gaat hij via een venster op zoek naar de ontbrekende data.Deze vindt hij niet.De installatie disc is 50 km vandaan alhoewel ik denk dat deze voor windows XP is en niet voor mijn Asus driver
Ik heb al gezocht bij easy driver pro.Deze kent alleen de 3000 reeks.
Heb ik een nieuwe driver nodig voor mijn Asus en verlies ik dan mijn monkey ,winamp enz ???
Als ik meer artikels lees over bios en xp dan wordt het niet gemakkelijk.
De xp zou uit een orginele cd speler(dus de orginele cd speler plaatsen)gehaald worden uit een orgineel schijfje.De rest of andere manieren zal dan weer brol zijn om nieuwe pc 's te verkopen.
De bios of moederbord updaten wordt dan dan mss ook weer ra,ra,ra,ra...raar.
Ik heb al eens iets weg gezet op een andere site voor te bewaren.Mss kan ik daar mijn programma 's heen sturen om ze te bewaren.
IK BLIJF ERAF totdat ik het stappenplan ken of hoe het draadje werkt.
Iemand tips mss??Dank u.
Sinds wanneer krijgt dat commando 'hem' terug in gang?
Welke data?
Wat heeft Windows XP met een Asus driver te maken?
3000 reeks van wat?
Met zo'n onvolledige en warrige uitleg is dit moeilijk te zeggen.
Al dat gesukkel ligt buiten.Ubuntu10.10 draai ik nu.
Alles moet ge aan mijn maat vragen.Hij werkt naast de universiteit in Eindhoven in zo 'n computergedoe.Mijne uitleg dan:Beeld bleef steeds zwart en via stappen die verschijnen als je opstart met tegekijkertijd een paar toetsen indrukken geraak je verder.Omdat het orginele cd station er niet inzat geraak je niet ver.Op de 1 of andere manier heeft hij er een engels xp pro opgezet.1 gesukkel is dat met steeds terugkerende vragen achter de installiedisc om iets te kopieren.Bij navraag in winkels moet er een sticker achteraan kleven van het besturingssysteem met nr.Met het nr kun je altijd repareren.
Thuis ging ik dan zelf maar wat knutselen met drivers voor het moederbord en wat nog allemaal.Weer winkeltje binnen.Blijkt dat mijn penthium 4 te zwak is voor vista of xp .
Ik heb toen een gratis ubuntu 10.10 meegekregen.Het is nu een beetje wennen,maar 't gaat steeds vlotter en vlotter en snel.