Hallo,
Ik heb net m'n PC naar beneden verplaatst en heb hem ook eens gestofzuigd (was nodig)!
Toen ik beneden kwam, sloot ik alle kabels zoals normaal aan, startte hem op, maar mijn scherm ging gewoon naar stand-by, wat betekent dat ie geen signaam krijgt, mijn toetsenbord kreeg ook geen eleltriciteit (lampjes lichtten niet op)
Wat en hoe moet ik dit oplossen?
alvast bedankt,
~ Louis Alen
Als iemnd m'n specs nodig heeeft kan ik ze altijd geven
verwijder eens alle kabels van de computer, druk een paar keer op de powerknop en sluit dan alles weer goed en stevig aan
succes
Inderdaad, ik zou denken dat er ergens een kabel niet goed is aangesloten. Die van de CPU bijvoorbeeld niet vergeten, is een kleintje maar een belangrijke.
Wat ik meestal doe is alles er weer af halen behalve het meest noodzakelijke en als dat werkt, alles weer rustig verder aankoppelen.
je zuigt toch het stof gewoon langs buiten af? of ook langs binnen? als je dat gedaan hebt moet je het zijpaneel opendraaien en alle kabels goed aansluiten, duw ook eens stevig op je videokaart, misschien heeft die een slecht contact
Voeding wil ook wel eens sneuvelen na veelvuldig insteken/uittrekken van de kabel. Ook je moederbord kan kapot zijn. Geeft je MB een beepcode?