msn probleem

14 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van elleneva
Bezoeker
Punten: 1

Sinds vorige week kan ik met geen mogelijkheid meer op msn komen. Als ik me aanmeld krijg ik de foutmelding 800b0001; service is tijdelijk niet beschikbaar probeer het later opnieuw. Als ik dan de statusservice opvraag staat er: alle systemen zijn stabiel en draaien. Als ik me dan weer probeer aan te melden, klopt mn aanmeldingsnaam en wachtwoord niet. Als ik dit probleem naar microsoft wil mailen word ik van internet afgegooid, nu heb ik gelezen dat er "een lek" in messenger zit daarom heb ik nu beta gedownload maar ook dat werkt niet. Ik word er een beetje moedeloos van.. wie kan me helpen?

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Vermits er staat dat het over een tijdelijke fenomeen gaat, kan je vandaag eens herproberen ;)

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Dextro
Bezoeker
Punten: 1268

MSN messenger servers zijn allebehalve stabiel de laatste tijd. Jammer, maar het is dan ook een gratis service.

Je kan hier dus niets aan doen, enige optie is overschakelen op een ander systeem zoals al veel mensen doen: www.jabber.org

afbeelding van kazzie
Bezoeker
Punten: 2

Open uitvoeren in het startmenu en typ de volgende dingen in.
Klik op ok na elke keer.

regsvr32 softpub.dll

regsvr32 mssip32.dll

regsvr32 initpki.dll (deze duurt ongeveer 30 sec. voor hij klaar is.)

Nadat je dit gedaan heb moet je weer in kunnen loggen op msn.

afbeelding van Susanne
Bezoeker
Punten: 3

Sinds ik MSN 7.0 heb gedownload kan ik niet meer op msn komen. Er wordt mij dan een netwerksverbindingsfout gegeven, met de meldingscode 80072ee7.
Weet iemand wat te doen... heb echt alles al geprobeerd!

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Via google vond ik dit:

http://www.msn-problems.com/solve-msn-messenger-problem/sign-in/msn-7/ms...

Dus vermoed ik dat uw firewall (mss norton internet security) dit programma niet toelaat. Probeer deze even (voorlopig) uit te schakelen om te testen. dit normaal met erop rechts te klikken op icoon aan de klok en uitschakelen te kiezen.

succes

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Dark Master
Bezoeker
Punten: 12

Wat je zegt heeft bij mij geholpen! Maar norton internet security, start weer op na dat ik ge pc heb uit gedaan. Dus als ik de pc weer aan zet dan in norton internet security weer actief.Kun je dat niet tijdelijk vast zetten? Wie kan mij helpen?

afbeelding van Weazle
Beheerder

Ik heb geen Norton Internet Security geinstalleerd, dus ik kan je de exacte stappen niet beschrijven.

Maar hetgeen je moet doen, is een regel(rule) maken die zegt dat Msn wel op het internet mag.

Dus open Norton Internet Security
Zoek Msn in de lijst van programmas
Stel Msn zo in, dat hij toegang krijgt op het internet.

Je kan de instellingen misschien vergelijken met Internet Explorer, die zal zeker ook in die lijst terug te vinden zijn.

groetjes

Weazle

--

Bezoeker

Het heeft nmiet geholpen... maar tog bedankt voor de moeite:P..
heb je verstand van msn 7.0? bij mij werkt het niet als ik mijn muziek wil laten zien aan anderen kan iemand mij dit uitleggen hoe dat komt, en het oplossen? alvast bedankt

afbeelding van Nicole V
Bezoeker
Punten: 4

Ik had eerst msn 7.0 BETA op mijn computer staan, maar toen had ik msn 7.0 gedownload en toen kon ik me helemaal niet meer aanmelden op MSN. Ik krijg steeds de foutmelding:"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw. 80072efd."
Dat krijg ik al zolang ik MSN 7.0 heb geïnstalleerd, ik heb ook al gebrobeerd heel msn eraf te gooien en opnieuw te installeren ,maar dat lukt óók al niet.
Boven hebben we ook een computer maar daar doet msn 7.0 het prima.
HEEFT IEMAND HIER EEN OPLOSSING VOOR???!!!???!!!???

afbeelding van Nicole V
Bezoeker
Punten: 4

Kazzie, ik heb die 'oplossing' van jouw ook geprobeerd maar die helpt ook niet. Ik kan me nog steeds niet aanmelden op MSN...!
HELP!

afbeelding van Weazle
Beheerder
Citeer:
Had het zelfde werkt nu weer prima hier.
Ik had het probleem met msn 7
klik op extra
klik op opties
klik op verbindingen
klik op geavanceerde instellingen
Vul bij socket 4 in
Server messenger.hotmail.com
Poort 1086
Dan ok en nogmaals ok en inloggen maar.

Deze info komt vanop deze link

--

afbeelding van Frank
Bezoeker
Punten: 148
Citeer:
Het heeft nmiet geholpen... maar tog bedankt voor de moeite:P..
heb je verstand van msn 7.0? bij mij werkt het niet als ik mijn muziek wil laten zien aan anderen kan iemand mij dit uitleggen hoe dat komt, en het oplossen? alvast bedankt

muziek wil laten zien??
Hoe was je dat van plan dan?
Via bestanden delen ofzo?

Bezoeker

Dat is van msn.. de niewste 7.0!!
als je dan je naam hebt!! die staat er gewoon als je msn mesenger opent en daar onder staat typ hier je persoonelijk bericht en daarnaast staat een pijltje en als je daar op klikt staat er : laat zien welk nummer ik luister.. en als je die aan kikt en je luisterd een liedje in WMP dan komt 8ter je naam te staat in je list welk nummer je luisterd ( als je je zelf in je lijst hebt staan!!)
als je het snapt probeer het bij je zelf ( en leg me dan uit wrom die het bij mij nie doet.. en nog een vraag hoe kun je op dit forum de mailtjes Quote want het is soms een beetje lastig...Heb je firewall aan staan? of heb je zown ander soort progamma dat de virussen en kwaardaadige bestanden tegen houd? misschien kan ik je helpen als je hier op antwoord. ( dit is ant woord op:Ik had eerst msn 7.0 BETA op mijn computer staan, maar toen had ik msn 7.0 gedownload en toen kon ik me helemaal niet meer aanmelden op MSN. Ik krijg steeds de foutmelding:"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw. 80072efd."
Dat krijg ik al zolang ik MSN 7.0 heb geïnstalleerd, ik heb ook al gebrobeerd heel msn eraf te gooien en opnieuw te installeren ,maar dat lukt óók al niet.
Boven hebben we ook een computer maar daar doet msn 7.0 het prima.
HEEFT IEMAND HIER EEN OPLOSSING VOOR???!!!???!!!???

afbeelding van pac
pac
Bezoeker
Punten: 2

j MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw. 80072efd

Moderator opmerking:
Nieuwe poging aub. Nieuwe topic openen, meer info aub. Lees de richtlijnen voor meer info. Topic closed.
Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer