Linksys router probs

4 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van dark_styler
Bezoeker
Punten: 119

Yw

ik heb onlgans een router gekocht van Linksys, nl de Wireless-G ADSL Gateway model WAG54G.
ik heb hier op men pc en lap top (lap top draadloos) verbonden. Alles werkt goed, ik kan bestanden delen enzo, ik kan op ibnternet. Maar regelmatig valt het internet uit. Ik heb de router als gerest maar helpt nie veel.

--

...Shadow deviant... Deviantart user

Bezoeker

Hier ng even de gegevens (was ze vergete) :
ADSL van scarlet
PC en Lap Top draaie op XP Prof Service Pack 2
En volgens Scarlet zoude der geen probleme zijn me kabel op de weg

--

Bezoeker

Weet hier niemand iets op?
Wat da ng raar is dat ik niets kan bereieken op internet exploror of firefox maar mijn msn en shareazaa, mirc wel bollen

--

afbeelding van Dextro
Bezoeker
Punten: 1268

installeer eens de laatste firmware op je router, zet de instellingen op default en begin zo stelselmatig alles op te bouwen.

De firmware vind je op de website van Linksys.

afbeelding van Berthilius
Bezoeker
Punten: 2

Hello Dark Styler: helaas kan ik je niet bedienen in je gestelde vraag, inplaats daarvan wil ik graag van je weten als u dat weet hoe ik een vertaling in nederlands van betreffende Wireless-G ADSL Gateway model WAG54G in mijn bezit kan krijgen.
Ik heb dus de zelfde Gateway gekocht met de mededeling dat alles autom ging wat behoudens je internet instellingen enz ,ik gebruik de optie draadloos niet,er sraan 2 pc op alles wekt prima hoor maar ik kan geen wijs worden van de beschrijving die er bij is geleverd op de linksys web kan ik al helemaal niet uit de voeten.
Zijn er wel updates voor WAG54G en hoe kies je deze op de linksys web,en moet het produkt geregistreerd worden ,hoeb gaat dat??

Ik zou er enorm mee geholpen zijn ik zit al maanden lang te emmeren er mee,gelukkig kreeg ik van een kennis dit form op!!

Ik hoop op antwoord

vr gr berthilius

--

Geluk is als een vlinder, hoe meer je er op jaag hoe verder hij zich van jou verwijderd, maar als je rustig blijfr zitten en je aandacht aan andere dingen besteed, komt hij vanzelf op je schouder zitten

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer