Hallo,
Ik heb last van een internetvenster dat altijd om een zeer regelmatige tijd openspringt met ringtonereclames op.
Nu, ik heb alle rare en vreemde items uit de lijst software gewist, ik heb AD-aware scan gedaan, ik heb PANDA antivirus en SPAM! gedaan zowal hardware als software, en toch blijft dat kaderetje *weereen :(* tevoorschijn komen.
Bij deze, help me aub!
Mvg
arakanGa
heb je al service pack 2?
Deze valt gratis te downloaden op de windows site.
En ik raad je ook aan om firefox te gebruiken indien je internet explorer gebruikt.
Groeten Yannick.
Aan die ringtonereclames is er meestal niet veel te doen. Best een extra extension tegen spam installeren op uw Firefox.
Lees misschien ook eens de info over HijackedThis op deze weblog.
Er staat beschreven waar je dit download en hoe je de logfile kan checken op vuiligheid 
groeten,
Weazle
jongens, slecht nieuws,
Het gaat hier vermoedelijk over een soort worm dat via MSN-)Messenger wordt verspreid. De begruiker stuurt zonder dat hij het weet een link door en dus slachtoffers (zoals ik) die daarop klikken worden dus het slachtoffer van een programme dat zichzelf installeerd en dus een heleboel spam veroorzaakt.
Ik hoop dat ik door deze uitleg jullie meer informatie heb gegeven om mij te helpen die worm weg te doen, want alles scannen helpt dus niet 
Mvgroet
arakanGa
Dit is in het Journaal van gisteren geweest. Er wordt aangeraden om je updates in het oog te houden want microsoft werkt aan updates die het internetverkeer zouden filteren.
ja, dat is nu te laat, het zit allemaal al schoon in men pc
Beste oplossing tegen spyware:
Backup van je gegevens, format, nieuwe windows op installeren, gegevens terugzetten.
Al die spyware removal-tools, werken allemaal niet voor 100%!
Hebben we hier geen naam van Worm?
bedoel je hiermee de naam van de worm?
weet ik niet...
Gisteren pas? Ik meen mij te herinneren dat hier vorige week denk ik nog een link te hebben gehad of was het nu op slashdot.org waar dit al werd besproken.
@Weazle : Ik dacht dat ik had gelezen op VirusAlert.nl dat het Imaut.A of zoiets was.
Ik gebruik Trillian , trouwens.
Vele beter dan Windows Live Messenger.