msn

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van 12345
Bezoeker
Punten: 1

Hallo, Ik had een vraag : Als je aan het werken bent achter de computer bij een bedrijf kan de directeur dan zien wat je doet op de computer zonder dat hij langs loopt?
Dus bijvoorbeeld : Als hij achter zijn eigen computer zit. Want ik wil thuis op msn maar heeft hij dan mijn gegevens , En kan hij zien dat ik online ben als ik thuis ben?

Ik hoop dat ik voldoende infomatie heb gegeven

afbeelding van Destiser
Bezoeker
Punten: 562

Werk je thuis? dan kan hij dit niet zien.
Werk je on the site, dan kan hij dit wel achterhalen (via logs, en mss ng wel andere methoden)

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Werk je via Bureaublad overnemen of hoe? Meer info graag!

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Partyzone
Bezoeker
Punten: 31

het is heel simpel alles wat je doe op een pc kan gescand worden, elke letter of nummer dat ge typt zelfs uw paswoord uitlezen.

er zijn vele tools op het net die dit mogelijk maken ook op de pc op uw werk en zeker als u baas niet wil dat ge op msn komt via het werk daar is men om te werken als ik me niet vergis.

dus om zeker te zijn dat ge geen problemen krijgt op het werk doe het dan niet want wie zegt dat uw baas het niet zou doen?

het is zelfs mogelijk uw internet gedrag op te vragen bij uw provider die is wettelijk verplicht deze gegevens op te slaan ik denk voor 1 of 2 jaar en deze vrij te geven in opdracht van het gerecht.

heel simpel doe niets op het net wat niet door de beugel kan?

neem eens een kijkje op http://www.realvnc.com zo zal je zien dat het perfect mogelijk is wat uw baas zou kunnen doen en dat is nog maar 1 van de duizenden voorbeelden.

--

Domme vragen zijn er niet.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer