hallo , ik heb een vraagje ivm met mijn laptop welke ik aangesloten heb op mijn lcd tv ik zie mijn bureaublad op mijn tv komen en ook het pijltje van de muis is zichtbaar en indien ik dit verzet , verzet het op het scherm ook , het probleem is eigenlijk dat de pictogrammen van mijn bureaublad niet zichtbaar op mijn tv scherm komen ook als ik bv een programma open op mijn pc dan blijft mijn tv scherm op het bureaublad staan , alvast bedankt mvg tom desmet
Gelieve toch es duidelijk de posten op te stellen. We zijn niet zinnens onze tijd te verdoen om de posten te ontleden... Met dank voor uw aandacht.
Gelieve toch es duidelijk de posten op te stellen. We zijn niet zinnens onze tijd te verdoen om de posten te ontleden... Met dank voor uw aandacht
??
blijkbaar kan hij uw posten niet ontcijferen mibe 
we zitten dus officieel met een communicatieprobleem...
ik denk dat ik u probleem begrijp .
en ik vermoed dat je op een xp werkt!
als je nou gewoon u internet scherm dat je geopend heb op je laptop naar rechts doorschuift zal het op de tv verschijnen denk ik .
perfect antwoord!! maar hoe krijg ik dit vanzelf op mijn tv scherm gecentreerd zodat ik nie altijd alles moet verschuiven inclu pictogrammen of gaat dit niet , alvast bedankt t boy!!
Een tv als standaardscherm zetten zou ik zeker niet doen. Indien je dit toch wilt, moet je de 2de monitor (hier uw tv) als primary monitor zetten in eigenschappen beeldscherm, tabblad instellingen.