heb msn hotmail mr kan niet aanmelden bij live messenger

4 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Hellke
Bezoeker
Punten: 392

Hey,

Ik ben ondertussen 5 uur bezig met het installeren en zoeken naar de oplossing van mijn probleem.

Ik installeerde bijna alles van Windows Live. De belangrijkste functies voor mij zijn live-mail en live-messenger. Nu als ik me wil aanmelden op live-messenger met en dan mijn paswoord zegt hij dat het niet klopt. Als ik zeg dat ik geen live-id heb en dus deze wil registreren, dan zegt hij dat het wel al bestaat.

Als ik mijn mail wil openen met Live mail, dan zegt hij:

"Voor de account Hotmail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De ingevoerde aanmeldingsnaam bestaat niet of je wachtwoord is onjuist.

Serverfout: 0x80048823
Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Fout bij Windows Live Mail, fout-id: 0x80048823"

Het is evident dat ik wel degelijk mijn juiste hotmailaccount+het juiste paswoord invul...

Ik weet echt niet meer wat doen nu...

Help?

Mvg,

Hellke.

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9714

Kan je op een andere pc gewoon op live.com aanmelden? Dit moet eerst lukken om uw account effectief te bevestigen dat het werkt ;)

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Hellke
Bezoeker

Hey,

Dat heb ik dus gedaan. Ik ben nr live.com gegaan en heb daar bij hotmail mijn mail geopend. Dat ging allemaal. Ik heb ondertussen op deze laptop mijn windows live mail applicatie geopend en als ik mijn gebruikersaccount invul samen met mijn paswoord gaat het weer niet...

Er staat een icoon in die live mail om mijn hotmailmappen te downloaden en als ik dat wil doe en ik vul mijn gegevens in, geeft hij dit als melding:

"Voor de account Hotmail kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Je kunt op dit moment helaas niet worden aangemeld bij Windows Live ID. Probeer het later opnieuw.

Serverfout: 0x80048820
Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Fout bij Windows Live Mail, fout-id: 0x80048820"

Ik heb me ook al in die live mail proberen aanmelden met 'meld e aan bij windows live' (rechts van boven) maar dan zegt hij dat ik me momenteel niet kan aanmelden... ik begrijp er niks van...

Want... ik heb me dus wel al aangemeld op een live-id website en daarin zegt hij dat ik idd een live-id heb...

Ik word er echt gek van... Dus, indien iemand een idee heeft?

heb Windows XP, SP2.

Mvg,

Hellke.

afbeelding van Hellke
Bezoeker

Hey,

Ik kan wel aanmelden op webmessenger, maar niet op live messenger en de oude versies van msn zijn niet meer toegankelijk...

Ik begrijp er echt niks van... Nog steeds niemand een idee?
Gr,

Hellke.

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9714

probeer es winsockfix uit te voeren.

http://www.softpedia.com/progD...15337.html

Groetjes

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer