mijn msn werkt niet

2 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van rozefreak
Bezoeker
Punten: 6

Hallo!

Ik heb sedert 3 dagen een zeer irritant probleem en ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.

1. 3 dagen geleden zond iemand mij een bericht met een foto en er stond bij : do you want to see my dream car?
Daar stond dus een foto bij, en ik dacht dat het veilig was om die te openen, omdat ik veel met die persoon chat. Er gebeurde niets speciaals, alleen stond de foto in WINZIP, maar ik heb een proefversie en die was juist verstreken, ik kon het dus niet meer openen.
2. TOen begon ik te denken dat het eigenlijk wel raar was dat die persoon dat zond naar mij, omdat hij dat anders nooit doet, dus heb ik dat bericht en de foto verwijdert van mijn computer.
3. TOen ik de volgende dag op mijn werk kwam, hoorde ik van collega's dat ik blijkbaar berichtjes had rondgezonden (engelstalig) die altijd te maken hadden met facebook. Dit had ik natuurlijk niet express gedaan, ik wist het niet eens dat dat gebeurt was.
4. Een vriendin van me zei dat ik het Trojan horse virus (of zoiets) had, dus liet ik mijn computer scannen met de proefversie van AVG. DIe vond 1 iets, en verwijderde het direct.
5. Ik vroeg de volgende dag of er nog mensen iets ontvangen hadden en ze zeiden van niet, enkel die vriendin zei dat ze nog 3 berichten ontvangen had na dat ik m'n computer gescand had.
6. Nu vanavond heb ik nog een 2de virusscanner erbij geïnstalleerd, nl. stinger en kaspersky.
7. EN nu wilde ik inloggen om MSN maar er komt telkens een error, ofwel dat mijn verbinding niet juist is, wat wel zo is (ik bedoel hiermee dat ik wel verbinding heb) ofwel dat mijn contactpersonnenlijst niet beschikbaar is.
8. Ik zit nu dus in de grote purree....

Kan iemand mij aub helpen?
Hartelijk dank bij voorbaat,
Marie

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1641

Ik heb daarnet ook errors gehad met MSN. Waarschijnlijk waren hun servers een tijdje down. De oorzaak daarvan is waarschijnlijk geen virus/trojan/...

Probeer misschien ook eens een online virusscan te doen, en enkele anti-spyware-programma's te draaien (Ad-Aware, ewido, SpyBuster, Spydoctor, etc. of Hitman Pro).

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

afbeelding van rozefreak
Bezoeker
Punten: 6

ok, ik zal het proberen, allesinds bedankt.
Toen ik op de site keek van msn, stond er dat alles vlot draaide, mm, lijkt mij allesinds toch anders ;)

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer