Hey iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb dus sinds gisteren enorm veel problemen met mijn computer (zit nu op laptop) mijn pc had 1of ander virus en dan uiteindelijk kwam er bij opstart op van NLTDR ontbreekt druk CTRL+ALT+DEL op opnieuw op te starten. dat is uiteindlijk op gelost met formatteren en een windows opnieuw te installeren.
Mijn probleem nu is, ik krijg geen lan-verbinding te zien, alleen die 1394-verbinding. Ik heb al wat gezocht ivm dit onderwerp, er zijn dus nog mensen die dit voorhebben en die kijken welke netwerkkaart ze hebben. ofja ze dll'en zo een programmatje en dan zie welke netwerkadapters ze hebben en dan zou ik een driver moeten installeren van die netwerkadapter én dan zou alles moeten werken
nu het uiteindelijke probleem is. ik heb unknown devices geinstalld (ik heb het prog gedll en dan met mem stick overgezet) er staat dat ik deze dingen heb
netwerkadapters: 1349-netwerkkaart, direct paralell,; ras async-adapter, wan-minipoort(ip), wan-minipoort(IP) - Pakketplanner-minipoort, wan-minipoort(L2TP), wan-minipoort(PPPOE), wan-minipoort(PPTP)
heb. alles staat normaal behalve die ras async adapter die staat in het lichtgrijs en denk ik dus dat het die is waarvoor ik een driver moet vinden.
alleen vind ik daar geen driver voor? ik kom altijd op een windows update site terecht. Ik heb het bestand nodig zodat ik het kan overzetten op mijn andere pc en daar installeren
sorry voor deze uitleg, ik hoop dat julliekunnen helpen (:
MVG JAN
Beste lezers,
Ik heb zelf probleem zoals de heer Jan. Helaas ik kan geen verbinding met internet, soort PC Compaq,
sorry voor deze kort uitleg, ik hoop dat jullie kunnen mijn helpen.
Alvast bedankt.
Groeten
Loukili
Je bent dus op zoek naar een driver voor je apparaat(Ras Async Adapter).
Heb je daar meer gegevens van ? Merk en type?
Je kan deze altijd proberen te vinden met de info van deze blog:
http://www.pcwereld.be/blog/mi...ntificeren
Gelieve ook je windowsversie mee te geven.
@Loukili
om geen verwaring te veroorzaken. Gelieve een eigen nieuwe topic te openen.
Dank
Weazle
Beste,
Staat er geen andere types op?
Ik stel voor om een printscreen te nemen van Unknown devices na de scan.
Indien het een merk pc is, geef es merk en type (indien packard bell, serienummer)
@Weazle, deed hij, want hij heeft Unknown Devices ervan gebruikt