Ik kan op geen enkele site van de VTM groep (vtm, 2Be, Q-music, ...). Vroeger ging dit wel maar ik heb op een gegeven moment mijn PC wat willen "opkuisen" door een aantal programma's en toepassingen te desinstalleren. Ik vermoed dat ik ergens iets verwijderd heb.
Dit onderwerp werd reeds eerder aangehaald maar de voorgestelde oplossing (flash player) opnieuw installeren, levert geen resultaat. Weet iemand wat gedaan?
Bedankt.
Net zelf geprobeerd en ik kan wel op de Q-music website. Als je alleen met deze sites een probleem hebt maar met (de meeste) andere sites niet dan vermoed ik dat je de oorzaak richting DNS moet gaan zoeken. Wat bedoel je trouwens exact met "kan er niet op"? Foutmelding, lege pagina, ... ?
De Q-music site gebruikt een cocktail van verschillende technologieën waaronder AJAX, JavaScript en Flash. Controleer dus
- in Extra => Opties => Inhoud de opties "JavaScript" en "Java" aangevinkt zijn.
- in Extra => Add-ons => Plug-ins de items "Java TM", "Shockwave Flash" en "Silverlight" in de lijst staan.
Ontbrekende items kan je hier downloaden.
Bedankt voor de reactie. In Extra-internetopties-geavanceerd staat noch Java, noch Javascript in de lijst. Ik heb geen idee hoe dit toe te voegen.
In Plug-ins staat enkel Silverlight niet in de lijst. Ik heb hier ook geen flauw idee hoe dit toe te voegen. Blijkbaar volstaat alles te downloaden niet.
Met "er niet opkunnen" bedoel ik dat de site niet geopend wordt. De URL wordt aanvaard maar de site gaat niet open. De balk onderaan blijft meestal op 1 of 2 balkjes steken.
Uit je uitleg leid ik af dat je niet met FireFox werkt maar met een andere browser (waarschijnlijk IE). In dat geval mag je de uitleg die ik in mijn vorige post gaf vergeten want die geldt voor FF 
Als de site niet wordt weergegeven maar de url toch wordt aanvaardt heeft ie dus waarschijnlijk problemen met het omzetten van de url naar een ip-adres wat dus het vermoeden van het DNS probleem lijkt te bevestigen. In dat geval zou het met een andere browser echter ook niet mogen lukken die sites te openen, dus om dit te verifiëren zou ik aanraden eens naar dezelfde sites te surfen met bijvoorbeeld Firefox.
Lukt het met een andere browser dan IE wel, dan ligt het probleem bij IE.