internet explorer 7

9 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van odin52
Bezoeker
Punten: 22

Hello,ik heb windows xp en telenet.
Nu zit ik met groot probleem,ik heb ietsstomgedaan,en kan onmogelijk nog internet explorer openen,slaat onmiddelijk toe.Bij de hersteller hebben ze windows terug geinstaleerd,zinloos,mozilla kan ik openen maar met problemen.
wat ik ook doe,onmogelijk omnog op internet explorer te geraken,ikleg uit,ikheb tijdje geleden servicepack 3 instaleerd dan afgehaald dacht ik,en internet explorer 8 instaleerd,en toen begon alles,dus bij hersteller geraken zeook niet uit.
de cd van pc kan ik niet afspelen,er gebeurt niets !
wat kan ik nog doen?

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301
Odin schreef:
(...) mozilla kan ik openen maar met problemen

Kan je iets nauwkeuriger specifiëren want voor problemen je ondervindt? Kwestie van de oorzaak te kunnen isoleren. Een upgrade naar de nieuwste versie kan misschien al helpen. Maar heel Windows opnieuw installeren omdat je een probleem hebt met je webbrowser, dat is echt serieus overkill hoor...

afbeelding van odin52
Bezoeker

Sedert genoemde problemen,geraak ik niet mee op internet explorer7,ik hadt de beta 8 op gezet,bij openen raam sluit dit automatisch !
de hersteller probeerde setrvice pack 3 weg te nemen en windows te instaleren opnieuw,zonder resultaat,

afbeelding van Yannou
Bezoeker

Zoals ik al zo vaak gezegd heb, bètaversies zijn enkel bedoeld voor testdoeleinden net omdat er bugs (kunnen) inzitten. Dat gezegd zijnde, kan je de beta niet deïnstalleren via Control Panel => Software => Add/Remove Software? Krijg je foutmeldingen?

afbeelding van odin52
Bezoeker

daar als ik de cd insteek van depc,speelt deze niet af,hoe kan ik deze cd weer opstarten?

afbeelding van Yannou
Bezoeker

Over welke cd heb je het precies? Toch niet de installatie-cd van Windows hoop ik?

afbeelding van odin52
Bezoeker

neen,de instalatie cd van de pc van medion.

afbeelding van Yannou
Bezoeker

En wat staat daar dan zoal op? Drivers? Die zullen niet helpen bij IE 7 vrees ik...

afbeelding van odin52
Bezoeker

de voledige instalatie van medion,men kan bv kiezen om windows te herstellen en andere,mijn dochter redde haar ooit met deze.

afbeelding van Yannou
Bezoeker

Dat is dus de installatiecd van Windows waarschijnlijk. Je start die door hem in je cd lade te steken en vervolgens je computer opnieuw op te starten, er wordt dan automatisch naar een bootable cd gezocht als dit is ingesteld in het BIOS.

Maar daarmee herstel je dus alleen Windows, en dan nog op de meest onefficiënte manier die je je kan inbeelden. Dus software die onder Windows draait blijft onaangeroerd.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer