Livemessnger

5 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Jacques39
Bezoeker
Punten: 5

Ik naast de andere programma's ook Live Messenger en Skype geinstallerd.
Met Skype kan ik heel goed videogesprekken voeren en zijn er geen problemen.
Wil ik met Live messeneger een videogesprek voeren dan kan ik wel de camera gebruiken maar weigert de microfoon. Als ik test doe lijkt alles in orde en functioneert het, maar zodra ik met een contact persoon ( welke dan ook) zo'n gesprek wil voeren krijg ik de mededeling: bandbreedte overschreden en kijk naar USB-controller.
Is er iemand die mij kan helpen en kan vertellen hoe ik het probleem moet oplossen bij windows live messenger?

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Leg een skype op dit moment af? Skype neemt immers de poorten in beslag vermoed ik.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Jacques39
Bezoeker

Dus kiezen .. of Skype ., of Messneger??

afbeelding van Jacques39
Bezoeker

Bij een eerdere Pc functioneerden beiden tegelijk. Is je advies nu; kies een van beiden en schakel er een uit?

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Skype kan in een nieuwere versie anders gedragen. Het kan toch geen kwaad even de Skype af te leggen (niet de-installeren) en de MSN opnieuw te testen ;). Indien het dan werkt, dan kunnen we de opties van Skype nagaan.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van vreemdhe
Bezoeker
Punten: 2

yo, ik heb een kut probleem, als k probeer te inloggen, zegt hij dat de service nogwat offline is ??????????????????????????? en als ik service status bekijk zegt hij dat alles gwn online is ....

Moderator opmerking:
Gelieve een nieuw topic te openen voor een ander probleem. Zo blijft het allemaal overzichtelijk + E-mailadres verwijderd.
Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer