hi,
ik hoop dat ik hier een beetje hulp kan krijgen... ik wou me gisteren aanmelden bij messenger maar kon niet meer inloggen op de oude. ik was verplicht over te schakelen naar de nieuwe.. ik heb het dus geinstalleerd maar als ik inlog, krijg ik een hostprobleem... ik zocht hier al op het forum maar vond nergens een antwoord... kan iemand me helpen aub?? ik heb die revo unistaller al geprobeerd maar lost niets op... ik wens echt graag weer te chatten met familie in het buitenland, enz... kan iemand me zeggen hoe ik dat onnozel ding weer aan de praat krijg, aub??? ik ben je eeuwig dankbaar want ik mis het echt wel...
thanks!!!
kenza
ps: ik ben nu voor de duizendste keer(denk ik)dat gedoe aan het desinstalleren.. en dat om het rotding nog eens nadien te installeren om het niet te laten werken ws... ik ben zoooooo gefrustreeerd nu... grrrr
someone??? please???
Stap 1: oefen een beetje geduld a.u.b, ik ben niet geneigd om in het holst van de nacht nog technische problemen te gaan oplossen.
Stap 2: geef toch ten minste een minimum aan technische details. Welke "Messenger" gebruik je? Yahoo Messenger? Windows Live Messenger? Nog een andere? En welke versie?
mijn excuses.. ik ben al sinds een week hier zelf aan het proberen om het op te lossen en ben erg gefrustreerd geworden dat men je verplicht iets up te daten dat niet werkt op alle pc's zo te zien (als je op msn gaat lezen op weblog)..
ik heb de laatste versie van windows live messenger.. geen idee welke het is .. bepaalde zeggen dat het 8.5 is en nog anderen dat het versie 2009 is... ik weet het dus niet echt... ik heb enkel een update moeten doen dat ik niet kon weigeren. als je op nee klikte dan kon je niet verder. maw, je was wel verplicht op ja te drukken... sindsdien heb ik enkel maar last met mijn pc... ergens op het internet had mijn broer en ik gelezen dat we iets aan de hosts-bestanden moesten doen en daar vanalles wegwissen.. deed ik maar nog steeds geen werkende WLM..
als je me zegt waar ik moet kijken kan ik je zeggen welke versie het is..
De versie kan je vinden in HKLM\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Uninstall\{A0C978B8-B82B-4FAD-8C31-EBEE8E57468A} in de key DisplayVersion.
Als een uninstall niet werkt dan kan je altijd proberen er een andere versie overheen te installeren, je kan de installer vinden op deze link: http://www.mydigitallife.info/2008/10/21/retrieve-windows-live-messenger...