Er lijkt te weinig internet te zijn

Geen reacties
afbeelding van Arcadius
Bezoeker
Punten: 1

Ik heb nu al een week een probleem met mijn internet. Het lijkt alsof er te weinig internet is voor drie computers. Als er twee computers aanstaan lijkt internet het wel te doen maar wanneer op zolder de derde computer wordt aangesloten dan stopt internet ermee. Daarna gaat internet nog maar een paar keer heel even aan. Vreemd is ook dat hoewel internet het niet lijkt te doen, downloaden het wel doet. Dus als je iets download (b.v. een film) en internet valt uit dan blijft de download wel door downloaden. Daarentegen als je iets probeert te downloaden terwijl internet uit staat (je staat op de downloadpagina en het internet valt uit, dan klik je pas op downloaden) dan kan het niet. Teven worden wel de koppen van de internetsites binnengehaald, maar niet de werkelijke content.

Elke keer als internet het niet doet staat er dit: Server niet gevonden; Firefox kan de server op nl.start3.mozilla.com niet vinden ;Controleer het adres op typefouten zoals. Enz.

Wellicht belangrijk is dat de routerlichtjes knipperen en dat wanneer er boven veel wordt gedownload internet bijna niet meer kan worden bereikt.

Ook kan Google.com vaak wel worden bereikt maar kleinere sites zoals spele.nl of hotmail.nl niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Bart

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer