7 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Pasco
Bezoeker
Punten: 7

Hallo
Wij bezitten twee computers (een laptop en een desktop). Beiden worden op hetzelfde adres gebruikt, met dezelfde internetaansluiting (met router). Hoe is het mogelijk om te vermijden dat e-mail die voor één bepaalde gebruiker (vb. de laptopgebruiker) bestemd is niet bij de tweede (vb. desktopgebruiker) terechtkomt, indien deze als eerste zijn e-mails opvraagt? Hetzelfde geldt eigenlijk ook indien het twee dezelfde pc's zijn (vb. 2 desktops).

Wie helpt mij?

groetjes Pasco

afbeelding van schorpioen 40
Bezoeker
Punten: 302

Pasco,

Dit is NIET te voorkomen doordat je hetzelfde email adres gebruikt,de enige oplossing zou zijn dat je 2 verschillende email adressen aanmaakt.

Mvg schorpioen 40

afbeelding van Pasco
Bezoeker

We gebruiken elk ons e-mailadres, op onze eigen computer, toch kan degene die zijn computer als eerste opstart en de mails binnenhaalt alle mails bekijken, dus ook deze die niet voor hem bestemt zijn.

Pasco

afbeelding van schorpioen 40
Bezoeker
Punten: 302

Pasco,

Even voor de duidelijkheid:
1.Ieder heeft een eigen emailadres?
2.Gebruik je Outlook Express,zoja controleer dan in Outlook,Extra,Accounts,Email,staat daar 1 account???

Mvg schorpioen 40

afbeelding van Pasco
Bezoeker

Elk gebruikt zijn eigen emailadres en we gebruiken beiden Outlook Express. Bij Outlook, Extra, Accounts staat inderdaad 1 account. Bij gebruiker 1 staat een account en bij gebruiker 2 staat een account.

Pasco

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971

Dit is volgens mij eenvoudig te doen met behulp van identities:

zie deze link voor alle informatie.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Pasco
Bezoeker

Ik heb bovenstaande link gebruikt, doch het probleem blijft bestaan.

Toch bedankt.

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971
Pasco schreef:
Ik heb bovenstaande link gebruikt, doch het probleem blijft bestaan.

Toch bedankt.

Verduidelijk dan aub eens wat je precies gedaan/geprobeerd hebt en wat er nu nog steeds niet werkt, want ik heb deze methode zelf ooit toegepast en ik zie niet in waarom het probleem nog kan blijven bestaan.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer