Na Windows 7 te hebben geïnstalleerd op 2 verschillende pc's, heb ik Windows Live mail geïnstalleerd (wegens geen outlook meer op de Student-versie) en heb een telenet-account kunnen maken op pc1, maar voor pc2 was er nog geen telenet-account en ik weet niet hoe je er op een andere pc zo een kunt maken? Voorlopig werkt die dus met een hotmailadres, maar 'k zou dit dus naar een telenetadres willen veranderen (via hetzelfde abonnement). Ik probeerde via eenzelfde paswoord de account op de livemail te veranderen, maar dat pikt hij niet. Weet iemand hoe ik hier verder moet?
Alvast bedankt,
Nathalie
Hallo
Eerst en vooral: een pc heeft geen e-mailaccount "nodig" om te kunnen werken. Telenet-e-mailaccounts (e-mailadressen behorend bij e-mailaccounts) maak je aan bij Telenet zelf (bv via de website), waarna je de accountgegevens (e-mailadres, wachtwoord ed) krijgt die je kan ingeven in elk willekeurig e-mailprogramma (bv Windows Live Mail) om je e-mail daar te beheren. Waarschijnlijk heb je maar één Telenetaccount dat bestaat uit de inloggegevens voor internetverbinding.
Ik snap dus niet wat exact de bedoeling is. Wil je twee verschillende Telenet-e-mailadressen en die instellen in Windows Live Mail op de respectievelijke pc's ofzo? Dat van dat paswoord op livemail begrijp ik ook niet helemaal. Extra e-mailadressen maak je waarschijnlijk aan via Mijn Telenet.
Please enlighten me met meer uitleg