Hoi,
Ik ben voor mezelf aan het onderzoeken wat een goed combinatiepakket is voor internet en televisie.
Wil graag snel internet en een uitgebreid digitaal televisiepakket maar ik weet niet zo goed wat er zoal is en wat in België goeie providers zijn.
Ik kwam op deze site: http://www.internetentv.nl maar dat is alleen voor Nederlandse providers. weet iemand een vergelijkbare site maar dan voor belgie of heeft iemand suggesties? Alvast bedankt.
Gr Peter

Er zijn niet bijster veel opties in Vlaanderen. Belgacom en Telenet zijn de grote spelers (bieden ongeveer hetzelfde aan, weinig prijsverschil) en daarnaast is er ook digitale satelliettelevisie (+ een abonnement bij een goedkope internetprovider).
De combinatiepakketten bij de grote providers zijn mijns inziens het makkelijkste en bezorgen je minder kopzorgen. Je kunt eventueel ook televisie bij een van de twee nemen en dan een goedkoop internetabonnement ergens anders.
Zelf heb ik een abonnement bij Telenet en daar ben ik vrij tevreden over: een pak sneller dan ADSL en nog geen klachten van de service.
Voor zover ik weet bestaat er geen website waarop je kunt vergelijken (toch niet voor combinatiepakketten). Lees zeker ook de voorwaarden en kleine letters bij de contracten en let op bij de aanschaf van pakketten met extra tv-kanalen (de kostprijs gaat zo snel de hoogte in).
"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."