verbinding geeft aan verbonden met internet, maar internet werkt niet.

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van marceljan4
Bezoeker
Punten: 1

hallo,,

ik heb sinds kort het probleem met mijn laptop dat ik geen intenret heb. rechtsonderin mijn taakbalk geeft de verbinding aan dat ik verbonden ben en dat ik internet zou moeten hebben, maar mijn internet explorer geeft geen enkele pagina weer. ook firefox heeft niet geholpen. zowel mijn draadloze verbinding als bekabelde verbinding geven hetzelfde probleem. ook op een andere lokatie heb ik het zelfde probleem.

ik heb al geprobeert de netwerk kaarten allebei te verwijderen, en opnieuw te instaleren, maar dat heeft geen effect. ik heb mijn norton helemaal gereset, helpt ook niet. ik heb in veilige modus met opdracht promt het commande :sfc /scannow uitgevoerd, werkt ook niet.

iemand een idee?

afbeelding van G-Baby
Bezoeker
Punten: 327

Router kapot? Doe een ping richting je modem(cmd prompt opstarten, ping -t xxx.xxx.xxx.xxx ingeven.) Kijk of er veel timeouts worden gegeven. Veel is 3 per min.. anders is je modem kaduuk.

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971
G-Baby schreef:
Router kapot? Doe een ping richting je modem(cmd prompt opstarten, ping -t xxx.xxx.xxx.xxx ingeven.) Kijk of er veel timeouts worden gegeven. Veel is 3 per min.. anders is je modem kaduuk.

Lekker voorbarige conclusie ;)

Typ eens in een browser:

192.168.1.1 of 192.168.2.1

Dan kom je normaliter in de webinterface van je router terecht. Daar is over het algemeen meer informatie zichtbaar over de status van het internetsignaal :)

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van G-Baby
Bezoeker
Punten: 327

dit kun je beter doen(dan ben je zeker) door je cmd te openen. ipconfig te typen en bij standaardgateway kijken.. Dat is het adres naar je routerconfig..

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer