geen internet w7

1 antwoord [Laatste bericht]
afbeelding van Timo
Bezoeker
Punten: 1181

Hallo,,

ik heb het volgende probleem, wanneer ik op internet wil met mijn draadloze USB stick, pakt windows 7 het wel.
wanneer ik een troubleshooting doe, zegt die dat de driver niet goed geinstalleerd is, nou dat is die dus wel,

wanneer ik een internet verbinding wil zoeken zegt die dit:
No connections are available

ik zou echt niet weten waar het aan kan liggen, ik heb het kaartje al geruild voor een andere, maar hier hetzelfde probleem

de driver is sowieso goed geinstalleerd.

het gaat om het volgende stickje (die overigens wel op xp werkt) en wel w7 compaitable is: eminnent wireless adapter wbus 300 usb adapter

het vreemde is, wanneer ik deze erin doe, en mijn pc opnieuw opstart niks van mijn usb poorten het doet, wel wanneer ik het stickje er in, en weer uit doe. dan werkt alles weer.

ik dacht dat het aan windows 7 lag (32 bit)
dus heb ik het nu in 64 bit geinstalleerd, maar dit verhielp het probleem niet.

ik heb mijn pc zelf samen gesteld, dus het kan zijn dat er misschien iets mis is met het moederbord, of de cpu?

hulp is zeer welkom

--

Computers are my life!!! Do you need help ?, Come Not 2 me :P

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099
Citeer:
wanneer ik een troubleshooting doe, zegt die dat de driver niet goed geinstalleerd is, nou dat is die dus wel,

Ik ga er vanuit - ? - dat je ook geprobeerd hebt om de drivers manueel te installeren ? ( Drivers Eminent downloadlink ).

Zolang die een fout geeft op de drivers; zal je connectie waarschijnlijk niet verschijnen.

Heb je nog andere USB apparateren? Hoe reageren die als je ze aankoppelt?

groeten,

Weazle

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer