krijg i-net niet aan de gang

4 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van wilfriedvanbree
Bezoeker
Punten: 3

hallo , ik heb mijn computers [2 computers] opnieuw geinstalleert met wind. xp en nu werkt mn i-net niet meer . ik heb al geprobeerd mn ip adres te vinden via opdrachtprompt met ipconfig , maar krijg niets te zien . heb al paar keer upc gebeld maar als ze geen ip adres kunnen vinden kunnen ze niets zeggen ze . ik heb ook onze laptop op de utp kabel aangesloten die op de vaste computer hoort en via de laptop lukt het wel. iemand die me kan helpen ? alvast bedankt
groeten wilfried

afbeelding van Scott
Beheerder
Punten: 1426

Krijg je in ipconfig helemaal niets te zien, of gewoon geen adres?

Als er niets te zien is, wordt de netwerkkaart waarschijnlijk niet herkend. Met XP kan het wel eens gebeuren dat de drivers voor die kaart niet door XP gekend zijn en dat je die nog apart moet installeren.

--

"I have always wished that my computer would be as easy to use as my telephone. My wish has come true. I no longer know how to use my telephone." -- BS.

Bezoeker

krijg helemaal niets te zien helaas . ik heb geen installatie cd van netwerkcard weet ook niet wat voor 1 het is . wat nu te doen ?

Bezoeker

krijg helemaal niets te zien helaas . ik heb geen installatie cd van netwerkcard weet ook niet wat voor 1 het is . wat nu te doen ?

afbeelding van Scott
Beheerder
Punten: 1426

Uitzoeken wat er juist in zit dan, zie http://www.pcwereld.be/blog/mi...ntificeren

--

"I have always wished that my computer would be as easy to use as my telephone. My wish has come true. I no longer know how to use my telephone." -- BS.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer