Facebook

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van butchers axe
Bezoeker
Punten: 128

Hello,

Gedurende zo'n zes jaar heb ik Facebook probleemloos kunnen openen op mijn oude pc(tot mijn systeem (1gb ram) zo traag werd dat ik te lang moest wachten).

Nu koop ik een nieuwe(I7, 8GB Ram) en nu duurt het meestal een minuut voor de pagina opent.
Meestal lukt het wel na enkele malen inloggen, maar soit...da moet vanzelf gaan hé?
Andere internet sites gaan supersnel open...

Zijn er nog anderen onder jullie die ook connectie probs hebben met FB, of is die server zo overbelast aan het geraken??

Help, ...iemand??

Merci!

afbeelding van Scott
Beheerder
Punten: 1434

Een verandering die eventueel gerelateerd kan zijn is dat facebook net zoals vele andere sites een maandje geleden ipv6 heeft aangezet. In principe zou dat niet zoveel problemen mogen opleveren, maar links en rechts loopt er soms wel eens iets mis.

Om te testen of dit de oorzaak is, kan je in firefox naar "about:config" gaan en dan disableIpv6 even aanzetten. Als het dan wel vlot werkt, ligt het aan v6.

--

"I have always wished that my computer would be as easy to use as my telephone. My wish has come true. I no longer know how to use my telephone." -- BS.

Bezoeker

Ik vind echter disableIpv6 niet terug in about:config in FF.In IE9 gaat ie trouwens ook niet open...(of na heel lang wachten en proberen).Daarstraks liep zelfs de pc vast....en moest ik wachten met opstarten, daar hij een lange pieptoon gaf en niet bootte...(strange)??

Bezoeker

Heb het opgelost...
Via draadloos internet van mijn router...
Kabel tussen internet van telenet en pc was blijkbaar te oud(installatie 2006)...
Strange...nu werkt het perfect.
Toch bedankt.
Butchers Axe

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer