Besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium
Gewicht ≤ 3.5 kg
Processor AMD Turion™ X2 TL60
Kloksnelheid 2.0 GHz
L2 Cache 1 MB
Systeem bus 800 Mhz
Werkgeheugen 2048 MB DDR2
Harde schijf 160 GB SATA
Kaartlezer 4 in 1 (SD/MMC/MS/MSpro)
CD-RW / DVD-RW DVD dual DVD+R/-R/RW/+R9 dubbellaag
Grafische kaart NVIDIA® GeForce® Go 7000 M
Videogeheugen tot 751 MB Turbocache
Scherm 17" TFT Diamond View
Schermuitgang 1 x DVI-I
Batterij 6 cells Li-Ion
Geluid Soundblaster Compatibel
Luidsprekers Geïntegreerd
Microfoon Geïntegreerd
Modem / Netwerk 10/100 LAN Ethernet
Wifi 802.11 b/g
USB Poorten 4 x USB 2.0
Toetsenbord Geïntegreerd numeriek toetsenbord
Muis Geïntegreerd touchpad
Webcam Geïntegreerde webcam
ECO knop Ja
software
nero 6
roxio easy media creato 9 ( full )
Microsoft office 2007 Enterprice
adobe photo schop cs3
ik verkoop dit 2de hands laptop van 8 maanden oud ( met nog 1 jaar garantie van packard bell zelf )
voor en spot prijs van 800 € ( prijs te bespreken ) .
indien u dit laptop met legitieme Windows vista business wilt is dit mogelijk voor en extra prijs van 50 € .
dit laptop is in handen geweest van en pc expert en is nog in perfecte staat maar er is en lichte stoornis bij de geïntegreerd microfoon ( geluid valt aan en uit ) .
voor meer info of prijs bespreking via pm's graag
http://nl.packardbell.be/filel...ote_sj.jpg
en de software is allemaal legaal? (incl. de photo Schop
)
't blijft natuurlijk een packard bell... (altijd wel iets mee)
als er nog iets aan is en je hebt nog garantie, waarom doe je die niet binnen?
ehm alles is legaal zelf de photo schop ( het is van een vriend van mij en hij werkt als computer reparateur van de stad huis van Antwerpen )
en het reden van weg doen is niet omwille de stoornis maar omwille en nieuwe pc ( geen laptop meer )
Hmm, omdat de licentie komt van een instantie (gemeente antwerpen), is het daarom nog niet legaal!!!
Deze licentie is enkel geldig binnen de gemeentediensten en mag niet verdeeld worden...
ik bedoel niet dat de licentie van de gemeente komt maar ik daar is er een controle op en er is ook de cd en zo er bij dus ja ( ik weet da photo schop sc3 duur klinkt ma ja hij heeft nog van dergelijke programma's dat duur zijn op zijn andere pc's )
€ 800 voor een tweedehandse laptop met die specificaties lijkt me iets te hoog gegrepen, want de prijs van laptops is het laatste jaar gekelderd, en de laatste 18 maanden zelfs bijna gehalveerd. Voor een richtprijs kan je best eens een kijkje nemen op Ebay.
mensen lees goed wat er staat ===> prijs te bespreken das zo een prijs dat je zet en als iemand minder wil bidden dan zie of ik met die prijs eens ben of niet !!!!
bidden vooral
bidden op die photo schop dus
kan ook maat het is voornamelijk de laptop eh
lichte stoornis bij de geïntegreerd microfoon ( geluid valt aan en uit ) . ==> hersteld