Kapotte Processors

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Esparoba2
Bezoeker
Punten: 282

Hey allemaal.

Weet iemand van jullie waar ik (liefst verschillende) kapotte processors voor een prikje kan overkopen? Mijn doel is een mooie collectie te maken. Een beetje zoals dit. Ze mogen ook uiterlijk beschadigd zijn (pinnetjes er af of zo) zolang de tekst op de heatspreader nog maar wat leesbaar is.

--

Aarzel niet om me er op te wijzen als ik iets fout zeg. Ik moet nog veel leren :p.

-Specs-
Intel Q6600 @ 3.9Ghz :-D
Asus P5Q-PRO
4GB Corsair XMS2
2x Sapphire HD 3850 1GB Edition in CrossfireX
2x WD 500GB @ RAID0
Recom Power Engine 600W

afbeelding van Destiser
Bezoeker
Punten: 562

ik zou eens polsen op de 'buy and sell' - 'gezocht' sectie van de 9lives community:

www.9lives.be/forum

grote kans dat er daar wel iemand is met wat kapotte of oude processoren

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301

Kapotte processors zijn niet te repareren, dus de meesten worden gewoon direct weggegooid vrees ik waardoor je niet veel kans zult hebben iemand te vinden die je er één, laat staan verschillende, überhaupt kan verkopen. Het probleem is ook dat opsturen per post meer zal kosten dan de waarde van de processor zelf.
Het valt me ook op dat op de afbeelding de meeste processors hetzelfde zijn dus uit hetzelfde lot komen waarschijnlijk en in bulk zijn aangekocht:

Je kan altijd eens langsgaan bij het plaatselijke containerpark, als ze daar zo vriendelijk zijn om even een oogje dicht te knijpen, of bij de kringloopwinkels in je buurt.

Groetjes

afbeelding van Esparoba2
Bezoeker
Punten: 282
Yannou schreef:
Je kan altijd eens langsgaan bij het plaatselijke containerpark, als ze daar zo vriendelijk zijn om even een oogje dicht te knijpen, of bij de kringloopwinkels in je buurt.

Dat kan ik natuurlijk ook eens proberen. Bedankt voor de tip.

--

Aarzel niet om me er op te wijzen als ik iets fout zeg. Ik moet nog veel leren :p.

-Specs-
Intel Q6600 @ 3.9Ghz :-D
Asus P5Q-PRO
4GB Corsair XMS2
2x Sapphire HD 3850 1GB Edition in CrossfireX
2x WD 500GB @ RAID0
Recom Power Engine 600W

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer