Te koop: Hercules Smart TV 3 Tuner

Geen reacties
afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301

Hiya

Ik verkoop mijn Hercules Smart TV 3 tv tuner kaart (PCI) wegens nood aan een vrij PCI slot in de pc, en gebrek aan tijd om tv te kijken. De kaart is ca. 2 jaar oud en ik verkoop ze aan een derde van de prijs (€ 10) die je vandaag zou betalen voor een nieuw exemplaar ( bron )

De kaart wordt geleverd in de originele doos, met originele software cd en handleiding, afstandsbediening, en alle benodigde bekabeling om rechtstreeks een tv kabel te kunnen aansluiten.

Met deze hardware tover je elke pc met een PCI slot om in een volwaardige tv (zowel full screen als in een venster) met de beste beeld en geluidskwaliteit. Met de ingebouwde TimeShift functie kan je live uitzendingen in pauze zetten, of programma's die nog worden opgenomen al bekijken. Installatie is plug&play, de coderingsstandaard en zenders worden automatisch geconfigureerd. Ook aan te sluiten op VCR of camera's om analoge beelden te digitaliseren, rechtstreeks opslaan in avi of dvd formaat is mogelijk. Direct opnemen in programma's als Windows Movie Maker om persoonlijk beeldmateriaal te bewerken kan ook, net als tv kijken in het programma van jou keuze (Media Player Classic bv.)

Wie geïnteresseerd is kan hier een kijkje nemen en een bod doen:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBa...0407565514

Alle vragen kan je in dit topic posten.

Alvast bedankt!

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer