Beste mensen van PcWereld,
Ik heb m'n zolder opgeruimd en verkoop alle prutsen die ik niet meer nodig heb.
Het zijn koopjes, dus bekijk het zeker eens:
http://tweakers.net/aanbod/lis...ser/303122
Onder andere een PSP & toebehoren, maar ook vele andere pc-componenten.
En als er interesse is, laat zeker en vast iets weten!
Groetjes,
Flor
De beste werkwijze is steeds om die items op Ebay te gooien, daar worden ze verkocht aan de marktprijs en wordt je dus zeker niet bedot.
De bedoeling van eBay is juist tweedehands spullen te verkopen aan tweedehands prijzen 
Trouwens op Tweakers is zo'n aanbieding plaatsen gratis en gezien het tech-niveau van de bezoekers krijg je een betere veiling.
Flor, ik ben eventueel wel geïnteresseerd in een paar spulletjes indien je het niet als geheel verkocht krijgt
Mijn excuses voor het gebruik van economisch ingewikkelde termen, Aomlives. In eenvoudig Nederlands gezegd: de marktprijs vertegenwoordigt de nominale waarde van goederen of diensten. Het maakt dus niet uit of het item nieuw of tweedehands is, de marktprijs wordt bepaald door de wet van vraag en aanbod.
Hoe groter de markt (of in dit geval, de potentiële vraag), hoe beter de kans op een mooie prijs vermits Ebay een erg groot publiek aantrekt. Wordt je item verkocht, dan krijg je ervoor de hoogste prijs die iemand ervoor wilde bieden, wat dus overeenkomt met de nominale waarde op dat moment, dus de marktprijs.
Vergeet niet: de waarde van een item wordt niet bepaald door de inherente eigenschappen ervan, maar door wat iemand ervoor wil geven. Als je bv. op Ebay een 168-pin 32 MB latje RAM plaatst en iemand biedt er 5000 EUR voor, dan is de waarde van dat latje, en dus de marktprijs op dat moment 5000 EUR.