zelf nog niet zolang geleden zelf samengesteld intel 3.4 sck 478 moederbord gigabyte ga-p35-s3 een gig ram en een eVGA geforce 8800 gtx en bijna vergeten hard disk 150 gig s-ata en cd/dvd is nog perfect speeld counterstrike source enz. probleemloos 500 euro niet meer niet minder
Je kunt altijd proberen om hier €500 voor te vragen, maar enige intellectuele eerlijkheid gebied mij te vermelden dat dit een veel te hoog bedrag voor dit systeem zou zijn
kheb de beeldkaart alleen toen ze juist uitkwam al 600 euro betaald allez swat het is niet te oud en kan goed mee wat zou jij vragen
et voila, daar zit het hem, toen ze juist uitkwam was da idd duur, daarom dat ik ook altijd een generatie oversla. Maar goed, de graka is idd redelijk deftig, maar nietemin toch relatief oud. Het is vooral uw processorkeuze en 478Socket mobo die uw prijs drastisch nekt. 1GB RAM is nu ook niet veel meer te noemen.
Ik denk dat je je gelukkig mag prijzen met 250€
Ik begrijp je frustaties bij het lezen van dit nieuws, ik heb ook eens een pc willen verkopen die ik oorspronkelijk gekocht had voor 1000€ en waarbij een graka update me 500€ kostte, en na vier jaar moest ik het aan de straatstenen verkopen voor een schamele 150€ met scherm. De prijzen tweedehands vallen zeer snel de dieperik in, komt mede door de huidige zeer lage prijzen voor budgetsystemen die uiteindelijk even goed scoren of beter dan je tweedehands high end systeem.