Ik heb gisteren de camerasteun van mijn Trust Spycam 300 (typenr. 12440) ongelukkig laten vallen. De 4 pinnetjes waarop de camera steunt zijn afgebroken. 
Is er hier toevallig iemand die zo'n, onbruikbare, camera (of enkel de camerasteun zou ook goed zijn), in zijn/haar kast heeft liggen?
Ik zou in jouw geval iets in elkaar knutselen
gewoon aan elkaar lijmen,
gr vox97
Heb ik ook al aan gedacht maar weet nog niet precies hoe.
Zo 'gewoon' is dat niet. Ik heb dat ook meteen geprobeerd maar de 4 pinnetjes zijn zo klein dat het niet mogelijk is/was.
En met secondelijm? Of gewoon wat klei? Ziet er natuurlijk niet uit, maarja, laat uw creativiteit eens de volle loop gaan
Waarom denk je dat ik de 4 pinnetjes nog steeds niet heb weggesmeten?

Ik wou/wil liever eerst polsen of ik toch geen complete steun meer kan vinden. Een geplakt (ook al is het met secondelijm) of ineen geknutseld exemplaar zal altijd veel minder stevig zijn.
Misschien eens op 2dehands.be zoeken achter het zelfde exemplaar?
Heb ik ook al gedaan. 
2dehands, kapaza, Ebay en tenslotte hier ook een draadje geopend. Je weet nooit, hé.
Misschien vind je het dom, maar dit zou volgens mij moeten werken; pak een blikje, snij in het gaatje genoeg plaats dat de webcam erin zit, maar niet doorvalt, dus een beetje druk. En je kan eventueel steentjes ofzo in het blikje doen voor de stabiliteit.... ik zou het zo doen of iets anders zoeken waar je de staaf kan insteken of je kan natuurlijk gewoon een nieuwe webcam kopen 
Best funny maar een goed idee. 
Het gaat er niet om dat ik geen nieuwe wil kopen, ik heb trouwens nog een andere webcam maar deze is van mijn broer.
Vermits deze webcam zelf nog werkt had ik gehoopt om nog zo'n camerasteuntje te vinden.
Maar hé, ik leg er mij bij neer en dit topic mag dicht.