Deze middag was PcWereld enige tijd onbereikbaar, waar de fout zit is nog niet geweten.
Op dit moment zijn we nog volop bezig met alle problemen van de baan te helpen. Sommige documenten, zoals tips en handleidingen, werken niet volledig. Het forum is echter wel beschikbaar. Ook zijn her en der enkele Nederlandse vertalingen verdwenen.
Onze excuses voor het ongemak
update: de tips en handleidingen werken terug normaal
Wat is misgelopen was een samenloop van omstandigheden. Ik was deze middag aan een upgrade begonnen en was goed m'n best aan het doen om dat zonder problemen te laten verlopen maar de database dacht daar blijkbaar anders over. Voor een paar uur beantwoordde die maar heel traag queries en daarna was een van de tabellen beschadigd geraakt. Op zo'n moment is het erg frustrerend van geen eigen server te hebben, zien dat een site plat ligt maar er niets aan kunnen doen is niet fijn 
Dat er iets misliep met tips en handleidingen was een kleine code-fout, ik had dat getest maar blijkbaar zaten de handleidingen die ik daarvoor gebruikt had juist in die groep van speciale gevallen die wel correct werden afgebeeld. Dit is ondertussen ook gerepareerd.
Nu zou alles terug normaal moeten werken, een dezer dagen ga ik misschien ook nog de email-notify en avatars terug activeren, de code daarvoor is nu ook aanwezig