Hehe, ik zie dat er een bugske in PcWereld.be dus zit, de klok staat 2 uur achter! Gewoon maar eeens zeggen.
greetz
Voor anonieme bezoekers is de tijd wel juist, voor geregistreerden hangt het af van welke tijdzone ze in hun instellingen hebben staan.
Het is wel een gekend probleem dat die niet wordt aangepast met het zomer/winter uur, degene die dat dom gedoe ooit heeft uitgevonden zou een heel pijnlijke dood moeten sterven 
Ik ga deze zomer wel eens zien of ik dat hele winter/zomer uur gedoe in orde kan krijgen maar het is een heel lastig probleem.
kunde da ni ervoor zorgen om hem gelijk te stellen met de wereldklok? gelijk de pc ook doet?
allé, om de zoveel uur of minuten zelfs wordt mijn klok van mijn pc gelijk gesteld met de wereldklok. alléja?
of kun je die anders niet zetten via de klok van de server? die wordt volgens mij ook gelijk gesteld met de wereldklok??
Greets Bjeenie
Op uw pc moet toch ook een tijdzone ingesteld worden, niet?
Dit is idem aan de tijdzone die dient ingesteld te worden via profiel.
Misschien dat er inderdaad een syncro mogelijk is met een server, maar in samenwerking met de tijdzone
De klok van de server staat juist, dat is het probleem niet. De software die we gebruiken zet die tijd om naar de tijdzone die ingesteld staat in het profiel, wat perfect goed zou werken mocht het zomeruur nooit zijn uitgevonden 
Er wordt momenteel nog geen rekening gehouden met het zomeruur, waardoor het er voor veel mensen een uur naast kan staan. Erger nog, bij oudere accounts stond de tijdzone standaard op GMT, tenzij dat die mensen hun profiel hebben aangepast, staat de klok er dan twee uur naast.
Dit is een van de vele dingen die nog op mijn TODO list staan, maar het is weer de typische situatie van vlak na de examens; veel te veel te doen, veel te weinig tijd en mentaal bijna dood