Die richtlijnen

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van misterD
Moderator
Punten: 2654

Sorry, dat ik het zeg, maar een forum is gemaakt voor vragen te beantwoorden, maar zo te zien, als je een "correct" antwoord wil geven, dan mag dat niet, zoals Trail nog eens gebruiken, hoe kan je een trail nog eens gebruiken? Ik wou het antwoord zeggen, maar zo te zien is dat allemaal tegen de richtlijnen, zelf e-mail adressen zijn niet goed, als ik hulp wil geven.

Gelieve dit niet slecht op te geven

Greetzz

--

oude nickname: eclipx

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Hallo EclipX,

Ivm het antwoord van die Trial, daar kan ik niet over oordelen want ik heb dat antwoord niet gezien(was al veranderd tegen dat ik je post gelezen heb).

Betreft die Mailadressen:
We proberen dit te vermijden zodat alle feedback op de forums komt en dat andere bezoekers die het antwoord ook willen weten, dit hier kunnen nalezen.
Je kan wel bijvoorbeeld in de chatbox wanneer je in private met de user chat je Mail doorgeven. Dat is een mogelijke manier indien jullie echt mailadressen wensen uit te wisselen.

Misschien dat iemand anders dit antwoord nog kan aanvullen ;)

groetjes

Weazle

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van misterD
Moderator
Punten: 2654

Ah, thx!

Greetzz

--

oude nickname: eclipx

afbeelding van Bjeenie
Bezoeker
Punten: 1014

yoo,
ik heb uw post daarop verwijdert, waarom?
wel als men uitleg geeft om een trial weer bruikbaar te maken via een crack, is volgens mij nog steeds illigaal. en volgens mij mag dit nog steeds niet op forums zoals deze.

No offence, maar als je wil goede respons geven, lees de richtlijnen dan eens goed? illigaliteit wordt hier niet gegeven en ook geen e-mail adressen want men heeft liever dat de oplossing ook door andere personen kan worden gelezen.

Greets Bjeenie

--

Life is like a Binary digit, you're it or you're nothing!

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer