Hey ,Ik kan 2 Infineon 256mb DDR pc2100 geheugen kopen , maar nu had ik graag geweten als deze ook in mijn pc passen, als er eventueel ook plaats voor is (ik ken der nl. niet zoveel van) Ik heb een Pentium 4 , 1,90 Ghz ,moederbord is Compaq presario 6165 EA , chipset Intel brookdale-G1845 G er zit nu een geheugen in van Samsung M3 256 MB DDR RAM PC2100 (133Mhz) jullie kunnen mss ook eens zeggen als ik er een grafische kaart kan bijzetten, of vervangen, er zit een On-board , dat is de intel(R) 82845 G/GL 32 MB . Hopelijk weten jullie nu genoeg om mij hier een antwoord op te geven
Hey Strangerke,
Als ik naar de site kijk van Hp/Compaq, kom ik op deze link.
Jammer genoeg staat daar 256 / 0 Max Ram.. Klinkt een beetje raar, niet?
We zijn het er wel overeens dat hij Pc2100 ram ondersteund maar hoeveel... Not sure.
Anders moet je al je pc eens openvijzen en kijken hoeveel ram-latten je er kan insteken.
Volgens de gegevens die ik op de site lees,.. de pc ondersteund USB2 en Windows Xp.. Dus het is nog een vrij recente pc.
Ik vermoed dat hij dan wel de 2 ramlatten zal aankunnen(als de slots aanwezig zijn op het moederbord).
Dus ik kan het u niet helemaal zeker zeggen maar ik denk wel dat het kan.
groetjes
Weazle
Dus als er 2 slots aanwezig zijn kan ik die 2 X 256 MB geheugen plaatsen , maar werkt het dan ook hoe het moet (en niet alleen maar 256 MB) ?
En die grafische kaart , weet jij daar mss ook meer van ?
Hallo
Technische gegevens betreffende uw PC kunt ge hier
vinden. Er blijkt een AGP slot te zijn, dus kan er wel een videokaart erbij. Best eens kijken of ge uw videokaart die nu online is, in de bios kunt uitschakelen.
Greetz
Moet ge die kunnen uitschakelen , ik heb ook al gehoord dat ge er gewoon een bij kunt zetten
Hangt van uw PC af, ge kunt altijd proberen hé 
Greetz
kzal het eens gaan uittesten 
Thx