formateren harde schijf

3 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van ineke1805
Bezoeker
Punten: 1

Hallo,
Ik heb een probleem met het comprimeren van film bestanden, want die blijken te groot
en mijn XP is een FAT32 een van de harde schijven heb ik kunnen formateren,maar de andere
wil niet.Die zegt steeds dat ik alles moet afsluiten en het dan nog eens proberen,dat lukt dus
niet.

--

vriendelijke groeten,Ineke1805

afbeelding van misterD
Moderator
Punten: 2654

Je kan niet de harde schijf waar je Windows opstaat, en je zelf daarop actief ben, formatteren, je hebt daarvoor Bootdisks nodig van Partition Magic

--

oude nickname: eclipx

afbeelding van viruz
Bezoeker
Punten: 38

wat is de bedoeling?plaats winst of naar nfts in plaats van fat32?
je wil ook geen data verliezen waarschijnlijk?
een beetje meer uitleg ?je kan enkel volgens mijn wetenje hd van fat32 naar nfts zetten bij opnieuw installeren dus alles wissen op de schijf waar je de besturing opplaatst en ook dan partitie s veranderen....misschien eerst alles tijdelijk overzetten van bestanden naar een andere hd extern of zo van iemand die je kent en na installatie en updates.....en zo terug op je hd zetten en eens goed filteren wat je wil houden ...
groetjes

--

iedereen kan hulp gebruiken...

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Van FAT32 naar NTFS lukt zonder formateren ook.

Via de dos prompt: (start, uitvoeren, cmd) geef je als commando in: convert c: /fs:ntfs

Let wel, deze heeft schijfruimte nodig om dit te doen, dus als harde schijf vol staat, moet je eerst wat plaats maken.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer