problemen met messenger 7.5 en live messenger

15 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van esmeetjuh87
Bezoeker
Punten: 11

hoi

Ik heb ff een vraag: mijn moeder werkte altijd op windows msn messenger 7.5 nou krijgt ze sinds vandaag de melding dat ze de live versie moet downloaden wil ze verder kunnen gaan.( ze kan zich dus niet meer aanmeldden op 7.5) als we dan de windows live versie downloaden kan ze zich wel aanmelden maar geen gesprekken meer starten met mensen... Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?? Ze heeft gewoon windows xp second edition.. Het liefst heeft ze eigenlijk de 7.5 terug dus als iemand daar een oplossing voor weet heel graag!!!!

Groetjes Esmeralda

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Er blijken meer mensen met dit probleem te zijn.
Zie ook http://www.pcwereld.be/node/6345

Mss is er een overbelasting bij Microsoft zelf.
Indien mogelijk, probeer hetzelfde eens vanaf een andere computer.

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van esmeetjuh87
Bezoeker
Punten: 11

op andere computers is er geen problemen met het gebruik van windows live versie maar ik zal ff de site checken.. anders laat ik het nog wel weten!! thanks

groetjes esmeralda

afbeelding van roald
Bezoeker
Punten: 2

ik heb het probleem met msn 7.5 ook
ik wil ook graag 7.5 terug maar geen idee hoe, live messenger vind ik niet fijn en werkt echt traag op mijn pc
iemand ergens een werkende 7.5 messenger?
groetjes

afbeelding van Weazle
Beheerder

Ik heb ergens gelezen dat er een veiligheids probleem was met die versie en dat je daarom verplicht moest upgraden.

--

afbeelding van Bla
Bla
Bezoeker
Punten: 114

Inderdaad, iedereen moet zijn versie van live messenger updaten tot de laatste nieuwe versie. Het is een geforceerde update. U kan dus zelf niet kiezen u of ze wel of niet uitvoert. U kan natuurlijk wel een andere messenger installeren.

--

Java en cobol crasher.

afbeelding van karel1
Bezoeker

Heb hetzelfde probleem met windows live messeger als Esmeralda, kan geen verbinding meer maken. Ik gebruik windows XP. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Karel

afbeelding van Weazle
Beheerder

Ik zou gewoon proberen om de allerlaatste versie te downloaden & installeren..

--

afbeelding van Hellke
Bezoeker
Punten: 392

Ik heb hetzelfde probleem op het werk... Mr ik kan ook niet upgraden gezien ik geen admin-rechten heb. Dus ik moet het nu doen met webmessenger, mr dat is heel traag en vervelend...

Ik denk dat je alleen maar kan upgraden om het probleem op te lossen.

afbeelding van marinalma
Bezoeker
Punten: 6

Ikzelf heb ook dit probleem. Ik gebruikte ook altijd 7.5 en moest ik upgraden naar een andere versie maar nu ik in het geheel niet meer inloggen in geen enkele versie van messenger. Ik krijg de foutmelding: Kan de toepassing niet juist initialiseren (0x0000005). Het rare is dat op de andere pc wel nog messenger kan gebruikt worden. Ik heb al zeker 10x messenger verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook verschillende versies.

Graag hulp a.u.b.

afbeelding van marinalma
Bezoeker

Heb nog eens 7.5 geïnstalleerd en nu geeft hij de foutmelding:kan opgegeven module niet vinden UNICOWS.DLL. Ik heb Windows XP. Oplossing???????

afbeelding van MIEMERKE
Bezoeker

Ik heb jammer genoeg ook geen oplossing, maar wel hetzelfde probleem en kdenk dat ik niet de enige ben, ik hou gewoon niet van die live-messenger, wou mn 7.5 versie ook liever houden, ging helaas niet...dan heb ik aantal keren geen verbinding gehad met messenger, na veel geklus (derafgooien en opnieuw installeren) ging ie na een tijdje weer terug...op een dag...had ik helemaal geen messenger plus meer, ook verscheidene malen derafgegooid en opnieuw geïnstalleerd...niks hielp, heb zelfs mn hele comp opnieuw geformatteerd, al mn proggies weg, alles opnieuw moeten installeren, kan je wel vertellen dat da niet leuk was...enfin...na een hoop geklooi werkt alles nu weer wel, (fingers crossed)...zal wel aan die messenger zelf liggen waarschijnlijk en niet aan de pc...ik was zelfs al zo ten einde raad dat ik bijna een nieuwe comp gekocht had...poeh...wat een gedoe...heb nooit zulke problemen gehad met vorige messenger-versies...

afbeelding van marinalma
Bezoeker

Terug die andere foutmelding. De UNICOWS.DLL heb ik ondertussen kunnen oplossen maar heb nu weeral de andere foutmelding 0xc0000005. Wat een miserie met die messenger!

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

@ marinalma: Gelieve GEEN pm te sturen met dezelfde vraag. Met dank.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van nl3mge
Bezoeker

ik heb sinds vandaag ook het zelfde probleem met live messenger maar bij mij is het zo ik ken wel aanmelden maar hij valt continu terug uit al verschillende malen opnieuw geinstaleerd maar nee hoor
ik wil msn 7.5 en niet alleen wij maar er zijn er veel veel veel meer

afbeelding van Partyzone
Bezoeker
Punten: 31
--

Domme vragen zijn er niet.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer